Blir det 1 eller 2 små ...?

Charlotte_86

Flørter med forumet
Var på kontroll forrige uke hos lege... Hun hørte på fosterlyden og kunne høre hjertelyd på begge sider!! Hun gjentok testen enda en gang og fikk høre det samme :-)

Så spurte hun meg om hva jeg hadde spist til forkost (1 kn.brød med brunost + 1 kn.brød med nugatti + 1 glass melk)..

Da sa hun at det var to alternativer her...
1. Enten er babyen i magen høy på sukker pga nugattien...
eller...
2. Du har TVILLINGER i magen!!!

Har UL på onsdag neste uke... Å guuuud som jeg gleder meg!!!

***********************Oppdatering****************************

Hei på dere alle flotte <3

Da har vi vært på UL, og der var det ikke to små, men en liten herlighet <3 en prins <3

Ble forelsket med en gang jeg fikk se han!!!

Så fikk jeg fremskyndet terminen min 1 uke, så da er den nye terminen 9.november :-)

såååå spennende:-) gleder meg til å høre oppdateringen:-)

Så spennende!;)

å så spennende! tenk om det er to små inni der :) gleder meg og til oppdatering

å så spennende! tenk om det er to små inni der :) gleder meg og til oppdatering

åå så spennende :)

Ååå så spennende :D Har du mistenkt at det kunne være to der inni selv eller?? Har du fått mage? :) 
Vi har nemlig tvillinger i hvert ledd i familien så jeg er veldig nysgjerrig på hvordan det går på ultralyden våres også :D Lykke til:D

Oj, oj, så spennende!! :)

wow så spennende :) :) gleder meg til oppdatering!!

Vell, kan ikke si at jeg har trodd det har vært to der inne fra starten av.. Symfysen er 3 cm lenger ift hvor langt jeg har kommet.. men vet ikke hvor mye det har å si :-) ja, har fått en god mage..(er slank fra før..)..
Vi har en del tvillinger på min mors side.. Men ikke farsiden i det hele tatt og heller igen tvillinger i barnefaren sin familie heller..

Ja, det blir spennende på UL.. Lykke til dere også :-D

Blir spennende og se da! Hos oss blir det en, men jeg ble tante til tvillinger i juni ifjor :-) klart det er endel jobb, men de har veldig glede av hverandre, og vi av dem :-)

Tusen takk <3

Back
Topp