S
søteste
Guest
mammatileijente skrev:
Har du fått med deg at jeg er konduktør? Jeg blir spyttet på, kaldt hore, rasist, Jeg får kritikk for jeg ikke alltid kan svare,. Jeg får kritikk fordi ikke busser har ankommet osv. Og nei jeg blir ikke sur eller lignende. Dette er enn del av mitt yrke, jeg er firmaets ansikt utad, jeg må tåle kritikk! Og jeg setter ekstra pris på de som kritiserer meg og etterpå forteller meg hvor fornøyd de ble da jeg tok kritikken til meg å gjør det beste for kunden. Derfor jeg valgte mitt yrke var fordi jeg liker å yte service, dette er veldig feil yrke om du ikke tåler kritikk, rettferdig som urettferdig. Er det urettferdig kritikk lar jeg det preller av, er det rettferdig tar jeg det til meg. Så nope har ikke noe problem med det. Jeg får kritikk bare jeg har på meg jobbklærna, jeg jobber i Norges mest utskjelte bedrift og det er lite i media i forhold til en dag på jobb.søteste skrev:
Kjører du mellom Oslo og Ski ? :)
Nå har ikke jeg vært på jobb på leenge desverre. De siste årene har jeg ikke vært så mye i lokalen. Kjører mest på de litt lengere strekningene. Men har jo tatt turen innom i blandt, for skilokalen er jo den beste lokal kjøringen vi har. Synes jeg da:p