Blir dere skjemt bort?

Nicki1993

En liten i magen ❤️
blir dere litt ekstra skjemt bort i svangerskapet av partner/mann?

Jeg synes min samboer kunne skjemt meg bort 1000 ganger mer. Jeg må bokstavelig talt mase meg til en liten fotmassasje.

Skal ikke skryte han oppi skyene nei :p får hvis jeg ber om noe...

Ja, det vil jeg si! Ikke fotmassasje osv, men han handler alltid mat så jeg slipper å bære tungt, lager mat OG rydder opp, kjører og henter meg, tar meg med ut på kjøretur/middag/korte gåturer for at jeg ikke skal bli gal av å sitte stille i en liten leilighet!

Han er en gentleman, men jeg tror det hjelper veldig at det er førstefødte og stor fare for for tidlig fødsel ❤️

Ja, jeg blir heldigvis skjemt bort. Han gjør praktisk talt alt for meg. Det er fint.

Hverken denne gang eller sist..
Er jo litt hjelpsom og handler osv..men jeg som vasker og styrer som før. Han bærer alt og slike ting. Henter meg og datterem vår på 2 så jeg slippe å gå langt. Men savner litt oppmerksomhet ja. Ala blomster eller massasje.

Nei ikke veldig. Hvis han merker jeg har en veldig dårlig dag og har veldig vondt og slikt så kan han kanskje være litt ekstra søt. Men han gjør egentlig ikke noe ekstra med mindre jeg ber om det. Men han var sånn første gang også, men når baby kom til verden derimot gjorde han alt for oss! Da skulle jeg bare slappe av, ta det med ro, konsentrere meg om amming, sove når jeg kunne. Og måtte jeg velge mellom luksus før fødsel og etter fødsel hadde jeg absolutt valgt etter fødsel, så det er helt greit ;-)

Blitt svært lite skjemt bort. Jeg har vært igjennom flytting, nedvasking, oppusning, kjøp og salg av hus og enormt med utrydning og montering siden påske. Da tror jeg han har forventet at jeg er like mye med, og jeg har måttet være primus motor. Så i perioder har det blitt altfor lite hvile og jeg kunne ønske han sa: bare sett deg og hvil også ordner jeg dette. Han lar meg ikke løfte så mye lengre, men jeg var med å skrudde skyvedørsgardrobe i helga, men nå har jeg sagt det ikke blir flere fysiske ting. Massasje gjør han hvis jeg spør, men ikke noe uten oppfordring. Han har siste ukene sagt at jeg må passe på å sove.. har faktisk savna og bli litt ekstra satt pris på når jeg bærer barnet hans. Men tror han blir veldig søt etterpå, han er så flink med barn:-)

Lite skjemt bort her da vi knapt Sees ;) som jeg sa til ei venninne for litt sida... -skjønner ikke hvordan jeg kunne bli gravid i år. Dette året er det året jeg har sett minst til mannen siden vi gifta oss for 9 år siden... Men, han tar vare på meg når han først er hjemme da :D

Han gjør masse hjemme, så der er jeg skikkelig bortskjemt, men det er lite ekstra kos. Har aldri fått feks fotmassasje av ham, og det kommer nok ikke til å skje heller:p

Min ble med på fødselsforberedende kurs, og det virker som om han og alle menn som var med der ble litt skremt av hva jordmor fortalte at vi kvinnene skal gjennom. Etter det har han selv tatt initiativ til å f.eks. dra på ikea for å få ordnet ting (han HATER ikea), og har gjort masse i huset. Jeg har ikke måttet løfte en eneste handlepose gjennom hele svangerskapet. Han har vært kjempeflink. Men når det gjelder fotmassasje etc så har jeg måttet mase litt, det er nok ikke favorittaktiviteten hans...

Ikke noe spesielt bortskjemt her gitt.
Han hjelper mer til, men jeg må be om det.
Men det hender jo han glimter til også da :) :p

Slipper tunge løft og blir oppfordret til å hvile, men ikke akkurat skjemt bort nei. Har jeg vært i dårlig form noen dager kan det vanke litt ekstra oppmerksomhet. Men ettersom han jobber offshore blir det MYE husarbeid ++ på meg. Heldigvis ikke lenge igjen nå:)

Han er veldig omtenksom, og passer på å si at jeg må huske å hvile meg (jeg har en tendens til å glemme det), og ber meg sette meg når han ser jeg er sliten - og da tar han over det jeg holdt på med. Og så gir han alltid fotmassasje når jeg trenger det. Jeg ber som oftest alltid om det selv, men i går tilbydde han seg faktisk! Deilig! Men generelt er vi veldig gode mot hverandre - det er veldig gjensidig. Og det er sånn jeg liker det best. Det er best å få når man kan gi selv - og omvendt. Men, er veldig glad for at jeg føler på det at han ser meg litt ekstra nå som jeg er gravid - det er jo vårt barn.

Jeg svarte tidligere, men når jeg tenker meg om så vil jeg egentlig ikke kalle det å bli skjemt bort at han gjør "alt". Vi er jo sammen om graviditeten, og forholdet er bygget på gjensidig respekt. Nå som jeg ikke kan gjøre noe særlig så er jeg glad for at det faller ham naturlig å ta over oppgavene :) det er litt av en kamel å svelge å være sykemeldt, og uten bremser fra samboeren hadde jeg garantert fortsatt som før og født for tidlig :) Når det er sagt er jeg utrolig glad for å ha en mann jeg ikke må spørre om å gjøre ting!

Back
Topp