Blir dere redde etter mareritt?

millililly

Forelsket i forumet
altså hvis dere våkner av mareritt om natten, er dere fortsatt redde når dere våkner da?
Jeg har sånn skikkelig ekkel følelse i meg etterpå og tørr nesten ikke sovne igjen.
Mannen min mener det bare er jeg som opplever sånn..er det det?

Ja, det har jeg.. Bruker å ta meg en tur på do, og ligge våken i et par 3 minutter før jeg sovner igjen, da er det svæært sjelden jeg drømmer om det samme igjen [;)]

Sånn er jeg og, får sjelden sove igjen etter ett skikkelig mareritt[&o]

Nei, ikke nå i voksen alder ... men aldri vært plaget med mareritt heller
Om jeg har ubehagelige drømmer, men våkner, så sovner jeg like godt igjen nokså fort [:)]

ORIGINAL: FancyPants

Jeg også har det sånn..

Jeg også har det sånn..

Jeg også har det sånn..

Nei, tror det er vanlig. Jeg kan i tillegg skjelve av at jeg fryser, noe som skjer kun når jeg blir veldig opprørt. Kan vara varm og god men reagerer jeg på noe veldig negativt så begynner jeg plutselig å fryse og skjelve og det tar tid å få i meg varme. Godt å ha god og varm gubbe vid siden om da (dvs, god om ikke han er årsaken til at jeg blir så opprørt [:D] ) og kan stjele varme av han.

Jeg også har det sånn..

ORIGINAL: MammaGutten

Nei, ikke nå i voksen alder ... men aldri vært plaget med mareritt heller
Om jeg har ubehagelige drømmer, men våkner, så sovner jeg like godt igjen nokså fort [:)]

Om jeg har mareritt av ting som er HELT usannsynlig, så ler jeg bare når jeg våkner, men har jeg mareritt om f.eks brann, drunkning eller annet skummelt som faktisk kan skje, så er jeg livredd når jeg våkner å er helt skjelven å tar lang tid før jeg sovner igjen [&:]

Back
Topp