Blir dere rørt av babyen?

Bampsebompi

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg synes alt dette er så overveldende, og føler jeg er den eneste virker det som når jeg ser på andre venninder med barn-førstegangsfødende sådan. Jeg kan ta meg selv i å synes alt han gjør er morsomt for det første. Smiler han ler jeg, prater han med folk ler jeg, ser han rart på noen ler jeg. Føler meg jo helt snål! Og jeg blir så fort rørt. Kan ikke telle hvor mange ganger jeg har tårer i øyekroken over alt og ingenting som han gjør. Kjærligheten er jo så sterk at det nesten er litt plagsomt!!

Er jeg virkelig helt alene, eller kan noen betrygge meg med at de er like "gale"?:p

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Du er absolutt ikke alene! Her kommer det tårer bare jeg tenker på han! ❤️;) Og alt han gjør, gjør meg så stolt og rørt i mammahjerte at det kommer litt tårer da og ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Følger bare oppunder det dere skriver jeg jenter...:) Har det på samme måte....
I går når vi var på trilletur til butikken, så lagde han noen søte lyder i vognen sin...jeg titter oppi og der ligger han med sine vakre blå øyne og stirrer rett på meg....da kom tårene:P<3<3

Følger bare oppunder det dere skriver jeg jenter...:) Har det på samme måte....
I går når vi var på trilletur til butikken, så lagde han noen søte lyder i vognen sin...jeg titter oppi og der ligger han med sine vakre blå øyne og stirrer rett på meg....da kom tårene:P<3<3

Haha, det er godt det ikke bare er meg!:D det er jo så godt, men så mye på en gang også:p

Det var definitivt verre første gangen ;) Når han sov, satt jeg i soffan å så på bilder av han på mobilen og sippet fordi han var så fiiiiin :P :P *knis*

Denne gangen er jeg myyye mer fattet, barselshormonene er ikke på langt nær så ille :)

Det var definitivt verre første gangen ;) Når han sov, satt jeg i soffan å så på bilder av han på mobilen og sippet fordi han var så fiiiiin :P :P *knis*

Denne gangen er jeg myyye mer fattet, barselshormonene er ikke på langt nær så ille :)

Hahaha. :p da er det ille da. :p farmora hans passa på han i 1 time igår. Jeg måtte ha snapp av han hvertfall hvert 5 minutt. :p

Akkurat sånn her og :-p syns han er nydelig søt når han bæsjer seg ut i senga midt på natta så jeg må bytte bleie, nattdrakt og alle sengeklærne :-p

Han er søt når han raper, søt når han VRÆLER, søt når han gulper ned både seg selv, meg og sofaen, søt når han smiler, søt når han snakker, søt når han sover, søt når han spiser..

*sukk* ;-)

Sendt fra mobilen.

haha jeg er andregangsog er slik både for snuppa og 3 åringen hehe

Back
Topp