Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg kan godt sette meg ned å spise 6 stykker... somregel havre da, men DA stopper jeg. tvinger meg til å være "mett" på en måte. ;)Fever skrev:
Nei, he he he!!! Har spist 10 knekkebrød på rappen en gang og da var jeg griselei av å tygge så orket ikke spise meg mett, he he!Trone skrev:
Skal sies at jeg var på jobb alene og hadde ikke annet enn det å spise da :p
Under siste svangerskapet spiste jeg en dobbelpakke knekkebrød uten å bli mett :p
Jeg har enten syltetøy eller nugatti på.smash skrev:
Men jeg er fryktelig kresen, så jeg har minimalt med pålegg på, bare et veeeldig tynt lag..
Kanskje jeg skal prøve å lage knekkebrød selv en dag..
Sicily skrev:
Jeg har enten syltetøy eller nugatti på.smash skrev:
Men jeg er fryktelig kresen, så jeg har minimalt med pålegg på, bare et veeeldig tynt lag..
Kanskje jeg skal prøve å lage knekkebrød selv en dag..
Syltetøy og nugatti inneholder sukker, som gir rask og høy blodsukkerstigning, og krasjlanding, der blodsukkeret ofte blir lavere enn utgangspunktet etter kort tid og du vil oppleve sult eller søtsug. Bytt pålegg! Proteinrikt pålegg metter lenge. Makrell i tomat, kjøttpålegg, leverpostei (en ovnsbakt type uten mye mettet fett), laks, egg, ost (ikke brunost, det er det samme som å spise sjokolade)..