Blir dere dulla med

*Newbeginning*

Elsker forumet
Det lurer jeg på da[:)]
For det er så mange som sier at når man er gravid så trenger man litt mer dulling av kjærsten sin.. Men ikke nødvendigvis at det egentlig skjer da..
Min mann dulla litt med meg med førstemann, men denne gangen her så får jeg ikke så mye nærhet som jeg trenger..
Han rømmer mer ned i kjellern eller sitter på nettet bare for å skygge unna hormonene mine.. Og det gjør meg litt trist egentlig..
Jeg synes jeg har roa meg litt denne uka her.. Har ikke kjefta så mye.. Vært litt mer følsom bare.. Så til og med når jeg
føler jeg har bedra meg litt (og det har ikke vært lett), så føler jeg at han kunne ha dulla litt mer med meg da..

Hvordan er kjærstene deres da? Blir dere dulla med og skjemt bort i denne tiden her?

hehe nei ingen dulling her i gården. med første mann var det mer dulling. når tror jeg knapt han kommer på at jeg faktisk er gravid....[8D]

Kan vel ikke akkurat si at jeg blir så veldig dulla med og skjemt bort...

Her er det jeg som sitter på gulvet og pleier føttene hans med fotbad, masserer han, koser han i håret og stryker han på ryggen... Alt han ber om..

Men hva får jeg? Tja... Han klapper meg noen ganger på magen og snakker med snuppa, lurer på hvordan det går med oss og sånt...men ikke no dulling...

Men han skal ha for at han faktisk har blitt veldig flink til å bidra hjemme i forhold til før..... Før gjorde han INGENTING, nå har han faktisk malt barnerommet og fiksa opp det....Ellers må jeg klare meg fint selv [;)]

Nå sliter jeg heldigvis ikke med no hormoner, så han kan ikke si no på det.....jeg er så rolig det går ann tror jeg...
Hvis ikke hadde han vel ikke vært hjemme!

Men savner å bli dulla med.....

Igår f.eks så skulle jeg hente meg en apelsin mens vi så på tv....hadde akkurat kommet tilbake inn i stua igjen, og da sier'n: henter du no å drikke til meg eller?
Da tenkte jeg for meg selv....jaja, her er det JEG som må dulle for han mens JEG går gravid ja.....fornuftig!

Men men [:D][:D]

ORIGINAL: Kattepus84

Her er det jeg som sitter på gulvet og pleier føttene hans med fotbad, masserer han, koser han i håret og stryker han på ryggen... Alt han ber om..

Men hva får jeg? Tja... Han klapper meg noen ganger på magen og snakker med snuppa, lurer på hvordan det går med oss og sånt...men ikke no dulling...

Men han skal ha for at han faktisk har blitt veldig flink til å bidra hjemme i forhold til før..... Før gjorde han INGENTING, nå har han faktisk malt barnerommet og fiksa opp det....Ellers må jeg klare meg fint selv [;)]

Nå sliter jeg heldigvis ikke med no hormoner, så han kan ikke si no på det.....jeg er så rolig det går ann tror jeg...

Igår f.eks så skulle jeg hente meg en apelsin mens vi så på tv....hadde akkurat kommet tilbake inn i stua igjen, og da sier'n: henter du no å drikke til meg eller?
Da tenkte jeg for meg selv....jaja, her er det JEG som må dulle for han mens JEG går gravid ja.....fornuftig!

Såpass ja[8D] Er jo du som skal bli dulla med da.. hehe
Snill du er mot mannen din da!
Her får ikke min mann no fotmassasje og sånn.. Fikser ikke tåfis..
Og jeg duller ikke med han, for han duller ikke med meg..
Men vi henter jo ting til hverandre.. Men savner den kosen da..

ORIGINAL: *Smurfen*

Såpass ja[8D] Er jo du som skal bli dulla med da.. hehe
Snill du er mot mannen din da!
Her får ikke min mann no fotmassasje og sånn.. Fikser ikke tåfis..
Og jeg duller ikke med han, for han duller ikke med meg..
Men vi henter jo ting til hverandre.. Men savner den kosen da..

Hehe, nei jeg gjør meg selv en bjørnetjeneste kanskje??
Har alltid vært jeg som steller og ordner for han, men som du sier....hadde vært veldig godt med den kosen.. litt ekstra omsorg, omtanke osv
Alle jenter liker jo det....og det er jo NÅ vi trenger det ekstra mye!

Bare at han kommer bort å gir en god klem, et nuss + noen fine ord...så er det nok....Skal ikke så mye til!
Koster dem jo ingenting heller...
Og hvis vi sliter med litt ekstra hormoner så hjelper det i allefall ikke å gå under jorda....Det er jo sårende når de unngår oss og hormonene vokser seg enda større og styggere av det....

Egentlig syns jeg alle mannfolk skal gå på kurs i hvordan man pleier partner'n sin....obligatorisk bør det også være![:D][:D]hihi

Mannen er fantastisk.

Er flink til å hjelpe til når jeg ber om det, men har er også utrolig flink til å fikse ting for meg. Henter drikke, smører kveldsmat, kommer med kveldsmedisin, fyller varmeflaske, lager middag. I dag hadde han skåret brødskiver til meg siden han vet at jeg innimellom sliter med det. Nevnte for noen dager siden at jeg har lyst på boller, og vet at han har det på planen så snart han har nok tid en kveld.

ORIGINAL: Sillien

ikke et sekund!!!!!!!!! kjempekjipt.... null medlidenhet, null gravid-oppmerksomhet[&:]

Kjedelig da... [&o]

Tror mannen min syns det er lit stas at jeg er gravid....For hver gang kompisen hans kommer på besøk så drar han frem boka si, som han sier det er....(den boka jeg fikk hos legen hvor det står til mor på den ene siden og til far på den andre siden)
Han skal alltid lese opp det som står skrevet om svangerskaps ukene.... Så igår måtte kompisen hans pent høre hva det sto om uke 21 [:D][8D] HAHAHA....

ORIGINAL: Kattepus84

Hehe sånn er det her også [8D] Men han er veldig flink å hjelpe meg så jeg slipper og ta de tungeløfta , men han kunne dulla litt mere med meg syns jeg [:D]
Så er han bare hjemme i helgene pga at han må jobbe borte , ganske kjipt spør du meg ..

Tjaaa.. Tror kanskje jeg blir litt dullet med; Han gjør småting som er ganske søte.. Skal alltid bære handleposene og sette de på plass siden gravide ikke skal bære noe liksom[:)] Han masserer nakken min og bena mine.. Og så er han veldig forståelsesfull når det kommer til grining og suring, sier han iallefall[;)]

ORIGINAL: Lillem0r

Hehe sånn er det her også [8D] Men han er veldig flink å hjelpe meg så jeg slipper og ta de tungeløfta , men han kunne dulla litt mere med meg syns jeg [:D]
Så er han bare hjemme i helgene pga at han må jobbe borte , ganske kjipt spør du meg ..

Uff, det er kjipt det... Men da er det jo ekstra godt å få han hjem i helgene da....Men hadde nok vært ekstra godt med litt ekstra oppmerksomhet også vil jeg tro...Vært alene hele tia liksom...ville gjort seg med no dulling i helgene da ja! [;)]

Blir nesten litt provosert at mannen til tider... Han kan si: Slapp av nå, du må ikke styre sånn, sett deg ned vennen.
Og ja, det er jo veldig snilt sagt, men hvis jeg setter meg ned og slapper av så gidder ikke han gjøre det jeg holdt på med....Så det vil si at jeg bare utsetter oppvask og klesvask.... Hadde han nå bare tatt over og sagt at jeg skulle sette meg så hadde det blitt no annet... Tanken er jo der, men blir litt feil alikevel...hehe

Ikke noe spesielt mer enn vanlig. Men så er han veldig, veldig søt og snill og "dullete" til vanlig og da :o)

Nei, jeg blir ikke dulla med nei.
Her skal vi visst gjøre like mye

dårlig med dulling her ja[8D]

Da jeg var kvalm kom han med frokost på senga hver dag, og hvis han skulle på jobb smurte han frokost til meg og satte i kjøleskapet [:)] Nå som jeg ikke er kvalm er det ikke så farlig. Vi deler på det meste. Han har alltid vært den som vil at jeg skal stryke på han, og slik er det vel fortsatt. Er ikke masse ekstra oppmerksomhet, men han er jo snill...for all del [8D]

Rugesola

ingen dulling her nei...men det har jo sin grunn..har ingen mann...Men har ungene da, og venniner som kommer med frokost til meg, og filmer og snacks...de er de beste[:)]

Null dull her.. Tror ikke det ligger i hans natur..
Har ikke blitt dulla med noen gang når jeg har vært gravid.

Blir litt "misunnelig" når jeg hører/leser om de som har en mann
som kjører flere "mil" for at hun fikk lyst på burger eller annet godt.
Har aldri skjedd her..

Det er visst stor forskjell på menn ja...
Er enig med deg, Kattepus84, at det burde vært obligatorisk med sånt kurs for mannfolka..
Kunne spart mye på de hormonene hadde jeg fått nok omsorg fra mannen min.. Den ekstra tryggheten som man sårt trenger nå..

Back
Topp