Blir dere aldri lei av...

Jarmila

Betatt av forumet
Hvitt? Ser at så mange her har det, og jeg er glad i den stilen jeg også, men blir dere ikke litt lei av det? Aller har det liskom.
Jeg sier ikke dette for å fornærme noen, bare lurer[:)].
Selv orket jeg det ikke mer, synes det var så kaldt, så nå har hele stua fått seg god gammeldags retro-tapet og rommet til snuppelura er neste prosjekt[:)]

Nope!! Blir ikke lei hvitt[:D] Aldri vært så glad i farger heller jeg da...

Å jo da... har hatt hvitt i mange-mange år men har nå marrakesh i vårt nye hjem i alle rom [;)]
Nå ville vi ha litt farge....

Jeg har aldri slengt meg på den hvite greia da, men jeg synes det er flott med hvitt jeg.
Er liksom bare ikke HELT meg..
Jeg liker og kombinere litt... Kan godt ha litt hvitt, men også litt farge...
Kontraster som hvitt/lyst med farge/mørkt er "min" greie[:)]
Også er jeg veldig fan av å ha ett preg på hvert rom... Eller ihvertfall en stil for hvert "område"...

Men er det gjennomført så er det ordentlig nydelig med hvitt hvitt også!!!![:D]

Synes nok det er veldig veldig i vinden med den hvite landstilen, og har vel aldri følt at det er helt min greie. Ellers er det fint med hvitt, men litt farge også i ymse varianter.
Har ingen hvite vegger, selv om jeg nå godt kunne hatt det. En enkel bakgrunn.

Nei, jeg elsker hvitt! Syns det ser så rent og pent ut. Kombinerer med mørkt også jeg da, og stæsj i lilla og sølv

Nei! [:D] Hvitt passer så utrolig bra i denne leiligheten! Leiligheten har en litt gammel stil fra før så jeg bare fortsetter med den. Kombinerer bare med andre farger.
Men er ikke sikkert det blir akkurat samme stil om vi flytter et annet sted en gang.

Vi malte akkurat noen gamle møbler hvite istedenfor å kjøpe nytt. Ble veldig bra det[:)] Men etterpå fortalte mamma meg at det trehvitt var på vei inn igjen...[&:]

Nei, jeg elsker hvitt. Hjemme har jeg en god kombinasjon av hvitt høyglans og valnøtt. Minimalistiske stilen. På hytten er alt panelhvitt med sorte lom møbler.

Elsker kvitt...meeeen, må nok ha inn litt farger også..!! Men synes det gjør med bare farge på puter f.eks..og ikkje minst blomster!! Minimalistisk stil er ikkje meg- mååå ha det koslig rundt meg!! Og koslig for meg er litt sånn landstil aktig:)

Nei, jeg elsker hvitt[:D]

Back
Topp