Blir dårligere...

Amaliesmamma:

Flørter med forumet
Huff, eg blir berre verre og verre for hver dag. Holder på å spy hele tiden. Har lidd meg gjennom to uker m kvalme men nå ser set ut som eg kanskje må ringe legen å få en kort sykemld. Ligger flat nesten hele dagen.. Flere som blir verre?

Kapitulerte på fredag, og endte opp med en sykemelding, fikk 50 %, legning var klar til å skrive ut 100%. Trodde jeg skulle klare å bite tennene sammen, men det gikk ikke. Føler det litt som et nederlag og ikke klare og mestre kvalmen bedre!

Det er nesten synd å si det, men det er godt å høre at det er flere! Så lenge jeg ligger flatt går det bra, men straks jeg rører på meg blir jeg superkvalm! Har blitt værre og værre siden uke 6, er 7+3 nå!

Huff ja det er ikkje noe kjekt men er me syk så er me syk. Men eg kvir meg veldig!! Kommer til å bli surt..

Uff då :-( Føler med deg! Eg var så dårlig med nr 2, at eg måtte kaste monge av dei kleda som eg brukte i den tida, fordi eg blei fysisk dårlig av å sjå på dei i ettertid. Somme sanger som var på hitlistene og tv-serie introar, slit eg med enda. Då har man vore bra kvalm og dårlig over lengre tid. Neste slik som med kreftpasienter som tek cellegift. Vi må dekke over dei raude posane på stativa, for berre sjølve fargen kan gjer at pasientane brekker seg... 

...men håpar at du kjem deg etterkvart! :-D 

Jeg tror det der er veldig individuelt hva hver enkelt takler å gå med a symptomber på jobb. Jeg personlig skjønner ikke de som klarer å gå på jobb og overhodet ikke fungere og være utslott når de kommer hjem. Jeg er megakvalm og ligger mye på soffaen, orker ikke tenke på husarbeid engang. Ble dårlig tidlig å, uke 5. Så nå går jeg inn i min 3 uke som sykemeldt. Fungerer jeg ikke med familien, bruker jeg i alle fall ikke opp kreftene på jobb. Var frisk i forrige svangerskap, så dette er helt nytt for meg, men nå har jeg endelig kasta hele samvittigheten min i søpla og fokuserer på MEG og min lille familie. Gjør det du å!

Back
Topp