Blir bare så lei meg av svigerfamilien

tyren86

Forelsket i forumet
Jeg har lenge gått og følt at vi min samboer og jeg alltid blir holdt utenfor Når det gjelder de andre fra hans familie.

Hans søster og hennes samboer er shots mine svigerforeldrene hele tiden. Og da mener jeg hele tiden. Vi blir aldri bedt på middag bare oss de er alltid der. Vi kom opp der i stad og da stod det masse reker der som var der til i kveldDrog der var de svigermor svigerfar svigersøster og hennes samboerVillet meg som en komplett idiot. Og føler at hver gang vi kommer blir vi holdt utenfor. Kjenner dette ordentlig irriterer meg. Samboeren min og jeg krangler om dette for dette går jo inn på han også men han velger å overse det.

frustrert......

Kanskje søsteren til samboeren din er flinkere til å invitere seg selv?

Greien er at de er der hver eneste dag. Min samboer har tidligere vurdert å bryte kontakt med familien fosamboeren gjør en enorm forskjellsbehandling. Og jeg kommer fra en barndom som består av fyll barnehjem og fosterfamilie så for meg betyr det mye å føle at vi får være en del av familien.

Syns bare altbdette er veldig vondt. De skulle være med oss på båtmesse i morgen men fordi at svigersøsteren plutselig skal på visning på ett hus blir de med de i stedenfor. Å brøyt da avtalen med oss.... Kjenner bare jeg blir sint skuffet såret og frustrert.

Har samboeren din snakket med foreldrene sine om dette da? Hvis han allikevel er på randen til å kutte kontakt, så kan det jo ikke gjøre ting verre? Kanskje de ikke ser det selv? Eller det kan hende de gjør det med fullt vitende. Men da får dere kanskje noen svar, og de får vite hva dere tenker om ting.

Det hørtes ikke særlig ålreit ut, ganske leit faktisk., håper dere finner ut av det!

Back
Topp