Blir aldri mett

Synne89

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Jeg er nå 11+6 og formen er så som så. Jeg sliter ikke med direkte kvalme, men jeg blir aldri mett. Jeg spiser slik som før, ca 5-6 ganger for dagen. Men jeg blir uvel når jeg spiser og når jeg ikke spiser. Virker som kroppen absolutt ikke får nok mat i seg. Men klarer ikke spise når jeg blir så uvel av å spise.

Noen andre som har det slik som har noen råd?

Er også 11+6 i dag, føler det et noe likt. Vil ha mat hele tiden, blir dårlig av for lite mat, men har en del halsbrann og litt treg mage så føler meg litt stappa også.

Har desverre lite råd :) får prøve å spise jevnt, jeg passer på å unngå det jeg vet jeg blir oppblåst og forstoppet av og ikke stresse for mye.

Det har gitt seg for meg nå, men da jeg overhodet ikke hadde lyst på noe som helst spiselig levde jeg på hjemmelaga smoothie! :happy: Sørget for å få i meg litt og litt i de øyeblikkene jeg ikke var uvell, slik at jeg ikke skulle bli kvalm av sult eller metthet. Men for heldige meg ga det seg sakte men sikkert etter noen uker og matlysten er bedre. Det dukker fortsatt opp slike dager og da er det virkelig godt å ha en iskald og frisk smoothie :happy: Håper det bedrer seg for deg også!

Jeg er nå 11+6 og formen er så som så. Jeg sliter ikke med direkte kvalme, men jeg blir aldri mett. Jeg spiser slik som før, ca 5-6 ganger for dagen. Men jeg blir uvel når jeg spiser og når jeg ikke spiser. Virker som kroppen absolutt ikke får nok mat i seg. Men klarer ikke spise når jeg blir så uvel av å spise.

Noen andre som har det slik som har noen råd?
Har det slik også. Prøver å ete litt ofte. Men kjenner suget kommer tilbake etter ca 30min. Irriterende..

Jeg klarer som regel å spise bra nå, men er helt sjokkert over hvor fort jeg blir sulten igjen, og hvor fort jeg går fra tilfreds til helt skjelven og utsultet :p

Altså jeg blir mer mett av litt salt chips enn av middag.. ganske frustrerende:shifty:

Back
Topp