Blinkskudd denne gangen??

Bondefruen

Forelsket i forumet
Heihei!:)

Har skrevet en del i augustforumet, men da jeg satt med en negativ test fant vi ut at vi skulle prøve denne måneden.

Jeg har ekstremt(å da mener jeg ekstremt!!!) ømme bryster idag. Det er ikke noe jeg har under EL til vanlig, så jeg lever i håpet. Er kun 5 dager siden vi eventuelt traff blink så jeg krysser fingre og bein for at noe har tatt plass inni magen:')

Min kjære håper så inderlig at vi får nr 2 nå, og i går kveld på selveste julaften gikk han ned på kne:love017

Håper alle har hatt en fin julaften sammen med sine kjære! Å ønsker dere en fortsatt fin jul:)
 
Gratulerer med forlovelse! :) krysser fingrene for at en liten en har funnet sin plass hos deg ;) sitter selv å håper på å bli tilhørende september, men det er vanskelig å vite.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Vi også har prøvd, og jeg har hatt noen små symptomer nå i det siste. Er ikke så mange dagene siden vi heller eventuelt traff blink så jeg håper på at denne gangen funker det! :D
Når kan jeg teste for og få sikrest mulig resultat? :)
Vi har ikke prøvd så lenge og jeg har ikke rukket og sette meg inn i alle disse forkortelsene så dere må forklare i hele setninger eventuelt :P
 
Tusen takk:))

Jeg krysser fingrene for oss alle tre om det er en spire som har tatt plass:))

Husker ikke selv symptomene fra første svangerskap(har ett barn fra før) så dette med ømme bryster er utrolig rart. Bruker å få det ett par dager før mens, men den skal jeg ikke ha før nyåret:)
 
Heihei!:)

Har skrevet en del i augustforumet, men da jeg satt med en negativ test fant vi ut at vi skulle prøve denne måneden.

Jeg har ekstremt(å da mener jeg ekstremt!!!) ømme bryster idag. Det er ikke noe jeg har under EL til vanlig, så jeg lever i håpet. Er kun 5 dager siden vi eventuelt traff blink så jeg krysser fingre og bein for at noe har tatt plass inni magen:')

Min kjære håper så inderlig at vi får nr 2 nå, og i går kveld på selveste julaften gikk han ned på kne:love017

Håper alle har hatt en fin julaften sammen med sine kjære! Å ønsker dere en fortsatt fin jul:)
Jeg fikk ekstremt ømme bryst få dager etter eggløsning (EL) forrige svangerskap.
Når det gjelder testing skal man jo vente til etter den dagen man forventer mens (IKM-ikke kommende mens) for å få et sikkert svar, men etter hva jeg har skjønt begynner mange å teste rundt 9 dager etter EL (DPO-Days past ovulation) da med slike strimmel tester som er mer sensitive. Jeg fik en svaaaaak strek på min test 11 dpo, men etter tidsfristen. 13 dpo kom en relativt tydelig strek før tidsfristen. Tok en Clearblue test også 13 dpo og den ble positiv. Lykke til!! :)
 
Tusen takk:))

Jeg krysser fingrene for oss alle tre om det er en spire som har tatt plass:))

Husker ikke selv symptomene fra første svangerskap(har ett barn fra før) så dette med ømme bryster er utrolig rart. Bruker å få det ett par dager før mens, men den skal jeg ikke ha før nyåret:)

Krysser fingrene jeg også! :D Har ingen barn fra før så alt dette er helt nytt for meg! Gleder meg masse til og finne ut om det virkelig er en liten spire her :D

Lykke til !! :D
 
Vi også har prøvd, og jeg har hatt noen små symptomer nå i det siste. Er ikke så mange dagene siden vi heller eventuelt traff blink så jeg håper på at denne gangen funker det! :D
Når kan jeg teste for og få sikrest mulig resultat? :)
Vi har ikke prøvd så lenge og jeg har ikke rukket og sette meg inn i alle disse forkortelsene så dere må forklare i hele setninger eventuelt :P
Haha! Ser nå at jeg har svart på ditt spørsmål i et innlegg til TS (Trådstarter) Litt surrete sånn rett før leggetid :p
 
eg merket det på brystene rundt dag 5 også. Og på dag 9 fikk eg svaaak strek, men den er der ;) og puppne er like ømme enda.. Krysser fingrene for dere :)
 
Back
Topp