Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kommer nok til å ta en eller to til, bare for min egen trygghet.. ingenging er værre enn å spotte som gravid- som om så mange som 1/3 gjør detGratulerer med en liten spire med tydelig hjertelyd! Så kjekt å se at det ikke var noe gale som medførte spottingen
Skal du inn på flere tidlige ultralydtimer?
Veldig godt med svar! Gyn visste ikke hva det kom fra. Men kan ha vært et blodkar eller noe som har sprukket ved implementeringen eller noe Livmorhalsen var hvertfall helt plugga igjen, så vil nok spotte en stund Men så lenge spire har det braSå fantastisk
Takk for oppdatering!
Man skal ikke kimse av magefølelsen.Veldig godt med svar! Gyn visste ikke hva det kom fra. Men kan ha vært et blodkar eller noe som har sprukket ved implementeringen eller noe Livmorhalsen var hvertfall helt plugga igjen, så vil nok spotte en stund Men så lenge spire har det bra
Nå håper jeg den holder til mål- må jo være begrenset hva man skal oppleve som gravid Har en god følelse, klarer ikke beskrive den men .. Når jeg hadde kjemisk i oktober (mistet 4+0/1) så hadde jeg bare en «rar» følelse når jeg testet positivt.. Liksom ingen god følelse