Blinkende hjerte ♥️

Prøver♥️

Glad i forumet
Augustbarna 2021
❄️ Januargull 2023 ❄️
Var på TUL idag også for å lokalisere hvor spottingen kom fra.. Spiren har det hvertfall godt, alt så veldig bra ut :smug: 6+4 og 6 mm stor:joyful:

blødningene kommer fra en ansamling som ligger rett over indre mormunn :)

Gratulerer med en liten spire med tydelig hjertelyd! Så kjekt å se at det ikke var noe gale som medførte spottingen :)

Skal du inn på flere tidlige ultralydtimer?

Gratulerer med en liten spire med tydelig hjertelyd! Så kjekt å se at det ikke var noe gale som medførte spottingen :)

Skal du inn på flere tidlige ultralydtimer?
Jeg kommer nok til å ta en eller to til, bare for min egen trygghet.. ingenging er værre enn å spotte som gravid- som om så mange som 1/3 gjør det :yuck:

Så fantastisk :love7
Takk for oppdatering!
Veldig godt med svar! Gyn visste ikke hva det kom fra. Men kan ha vært et blodkar eller noe som har sprukket ved implementeringen eller noe :) Livmorhalsen var hvertfall helt plugga igjen, så vil nok spotte en stund :depressed: Men så lenge spire har det bra ♥️
Nå håper jeg den holder til mål- må jo være begrenset hva man skal oppleve som gravid:bored: Har en god følelse, klarer ikke beskrive den men .. Når jeg hadde kjemisk i oktober (mistet 4+0/1) så hadde jeg bare en «rar» følelse når jeg testet positivt.. Liksom ingen god følelse :wideyed:

Veldig godt med svar! Gyn visste ikke hva det kom fra. Men kan ha vært et blodkar eller noe som har sprukket ved implementeringen eller noe :) Livmorhalsen var hvertfall helt plugga igjen, så vil nok spotte en stund :depressed: Men så lenge spire har det bra ♥️
Nå håper jeg den holder til mål- må jo være begrenset hva man skal oppleve som gravid:bored: Har en god følelse, klarer ikke beskrive den men .. Når jeg hadde kjemisk i oktober (mistet 4+0/1) så hadde jeg bare en «rar» følelse når jeg testet positivt.. Liksom ingen god følelse :wideyed:
Man skal ikke kimse av magefølelsen.
Dog viktig å skille mellom magefølelse og ren frykt for alt som kan gå galt.

Håper du får en god jul med vissheten om at spiren har det bra.

Back
Topp