Blinkende hjerte ♡

Ønskespira<3

Blir kjent med forumet
Hei!

Jeg er ikke så aktiv her, men er innom og følger litt med. Jeg er førstegangsgravid og har tenkt at jeg var kommet til 7+0 idag, med termin i mai. Vi valgte å dra på TUL i dag, fordi vi ønsker tett oppfølging. Hadde ingen forhåpninger, men der så alt perfekt ut, og vi så et tydelig blinkende hjerte på skjermen ♡ Det er kun oss to som vet så langt, og jeg hadde bare et stort behov for å dele med noen♡ et jubelrop etter en lang vei hit ♡ Legen satte termin til 30.04, men jeg har fortsatt troen på mai-baby ♡

Hei!

Jeg er ikke så aktiv her, men er innom og følger litt med. Jeg er førstegangsgravid og har tenkt at jeg var kommet til 7+0 idag, med termin i mai. Vi valgte å dra på TUL i dag, fordi vi ønsker tett oppfølging. Hadde ingen forhåpninger, men der så alt perfekt ut, og vi så et tydelig blinkende hjerte på skjermen ♡ Det er kun oss to som vet så langt, og jeg hadde bare et stort behov for å dele med noen♡ et jubelrop etter en lang vei hit ♡ Legen satte termin til 30.04, men jeg har fortsatt troen på mai-baby ♡
Så koselig

Så herlig! Med første kan det fort bli en dag eller sju over tiden, ja! Teller selv dagene til TUL, to uker igjen i dag!

Så herlig! Med første kan det fort bli en dag eller sju over tiden, ja! Teller selv dagene til TUL, to uker igjen i dag!

Det vil jeg tro! :happy: Den som venter får se!
Det skjønner jeg at du gjør, selv om dagene gjerne kunne gått mye fortere :happy: Det kjente i hvert fall jeg på...

Hei!

Så koselig å høre :love7

Hei!

Så fantastisk!! Gratulerer! ❤️ Eg er 6+0 i dag og skal på TUL om ei veke. Har også hatt ein veldig lang og tung veg til nr. 2, til slutt klaffa det på tredje forsøket med IVF. Me håpar også å sjå og høyra eit bankande, blinkande hjerte neste torsdag...!!! :nailbiting:

PS. Eg fødte to veker før termin med nr. 1, så det kan bli både aprilbaby og maibaby dette!! :joyful:

Eller 12 over.....:banghead::hilarious:

Gratulerer er så flott å se det blinkende hjertet :Heartred

Gikk du 12 over? Jeg gikk 15 over.. Ble satt i gang dag 12, men uten hell.
Ja ble satt i gang dag 11 og etter nesten ett døgn på fødestua kom han endelig åå dag 12:yuck: var en av de med termin først i gruppa og en av de som fødte sist :rolleyes::hilarious:

Det er så fantastisk første gangen en får se at det faktisk er en liten levende baby i magen.
Dette er min tredje baby, men blir også TUL denne gang og gleder meg til onsdag neste uke:Heartred

Gratulerer ♥️♥️ Fantastisk å se et bankende hjerte ♥️

Back
Topp