Blinke sko

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Hva syns dere en det?
så noen fine sko på coop men gikk videre når jeg så at det var blinke sko :p
tenker at hun ikke trenger det før hun absolutt nekter å ha på seg sko vis de ikke blinker, noe jeg håper ikke skjer :p


Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Blinkesko er jo kjempegøy.
Er ikke redd forå kjøpe det til snuppa.
er sikkert kjempegøy syns bare det blir litt feil fokus i forhold til sko ;)
dessuten er det mange som jeg har sett som bruker beina unaturlig fordi de skal få de til å blinke ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
er sikkert kjempegøy syns bare det blir litt feil fokus i forhold til sko ;)
dessuten er det mange som jeg har sett som bruker beina unaturlig fordi de skal få de til å blinke ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Veldig enig med deg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
vesla her har 2 par, ett som hu bruker nå, og ett kliss makent par 1 str større. de er ikke kjøpt for at de blinket, en for at de var på 70% og at je syns det var en fin sko. ( det skal sies at je kom hjem med de før je oppdaget at de blinket :p ) hu bryr seg ikke om blinkingen i det hele tatt
 
Jeg kjøpte et par blinkesko til lillegutt på Obs før helgen:D
Stor suksess!! Ingen betenkeligheter med å la han bruke det;)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Storebror hadde blinkesko i fjor, brydde seg ikke noe særlig om det så prøvde ikke få de til å blinke hele tiden. Gikk derfor vanlig, og får det i år også hvis jeg finner noen fine :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har egentlig ikke tenkt så mye over det ;-)
Storebror har hatt det før, men hadde ikke i fjor.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Ikke tenkt noe over det egentlig. Vil hun ha det, så skal hun få det. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva syns dere en det?
så noen fine sko på coop men gikk videre når jeg så at det var blinke sko :p
tenker at hun ikke trenger det før hun absolutt nekter å ha på seg sko vis de ikke blinker, noe jeg håper ikke skjer :p


Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
Haha, akkurat det samme hendte meg her om dagen. Satte de pent fra meg da jeg oppdaga at de blinka:p Jeg synes ikke det er noe fint:p Men skjønner at barn synes det er gøy, og hvis han absolutt må så skal han vel få når den dagen kommer;)


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Om jeg liker skoene kjøper jeg de om de blinker eller ei;) de glemmer det fort, så hadde ikke tenkt på gangen.
Begge de to eldste har hatt det når de var mindre:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Eldstemann på 5 1/2 fikk det i går. Han fikk velge joggesko selv, da ble det blinkesko.. ;)
 
Jeg syns det er så stygt med den blinkingen jeg, storesøster har hatt et par, kjøpte de uten å vite om blinkingen. Men om de vil ha det så får de det, er ikke krise akkurat.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp