Blink!

PlasticApple©

Forumet er livet
Noen her inne som også er på blink?
http://blink.dagbladet.no

Var der en eller anna gang, men ikke nå lenger!
Har nåkk med BV!

Klem

Nei, ikke noe for meg..

Har vert der,er ikke aktiv bruker der. Blir litt vel...ja hva kan man si...kjøttmarked, for meg.
Hadde knapt logget meg inn før det strømmet inn b-mail fra eldre menn i fleng.

Var der mye for 3-4 år siden (der traff jeg mannen min faktisk) - den gangen var det ikke noe kjøttmarket heller... har merket det når jeg har vært innom nå at det renner inn mailer fra menn... liker ikke[:-]

E der æ! Acalibra, for de som måtte være interessert[;)]
Oppleve d ikkje som d kjøttmarkedet alle ska ha d te å være... Seff får man mail i ny og ne fra "eldre" menn, men æ lar heller være å svare, så blir man ikkje plaga lenge...
Har de fleste vennan mine der inne, og d e en fin måte å holde kontakten utom når vi møtes "live" syns no æ!!
Bedre enn mobil, kan skrive lengre, vite at den andre får meldinga me en gang, og ikkje minst "gratis", hehe!!!

Jeg er der [:)]. Veldig bra synes jeg..

Skulle registrere meg der en gang, men uansett hva jeg valgte som nick ble ingen av de godtatt[&:] Da gadd jeg ikke stresse mer.

var der før, men sletta profilen min for noen mnd siden.. gikk skikkelig lei av den plassen..

både jeg og Esereht er der inne

ORIGINAL: Alexandra.

E der æ! Acalibra, for de som måtte være interessert[;)]
Oppleve d ikkje som d kjøttmarkedet alle ska ha d te å være... Seff får man mail i ny og ne fra "eldre" menn, men æ lar heller være å svare, så blir man ikkje plaga lenge...
Har de fleste vennan mine der inne, og d e en fin måte å holde kontakten utom når vi møtes "live" syns no æ!!
Bedre enn mobil, kan skrive lengre, vite at den andre får meldinga me en gang, og ikkje minst "gratis", hehe!!!

da var du inne på siden min i dag du, hehe.

larac??[;)]

hehe, ja. visste du det før du var inne på siden?

ORIGINAL: EserehT

jepp det er vi:) har skrevet med alexsandra i dag jeg... heter ghth der jeg

åja, derfor du har vært innpå min side ja

Hehe, skjønte du måtte være fra Babyverden, mente å ha sett bildet av dæ før så[;)]
Syns vi sko lage ei lita gruppe på Blink kor vi alle kunne samles, så blir d letter å finne hverandre der inne[:D]

Back
Topp