BLINGO

<3 BAMBINO E>

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Noen flere som kjenner til blingos hærlige bomullsklær til barn og voksne ? Erfaringer ?

Jeg har ei venninnesom driver med etter og hun kommer til meg i kveld ofrå ha party :) Blingo er klær til barn og dame forst og fremst, laget av økologisk bomull og veldig god kvalitet :) Jeg kjøpte noe klær til Ovedie i fjor og er superfornøyd. Og ikke minst det at tuppa på fire år elsker dem. God kvalitet som ikke strekkes, fargen famler ikke og god passform :)

Aldri hørt om, men hørtes gode ut :)

btw, reklamering er dessverre ikke lov, bare så du har det i bakhodet neste gang :)

Aldri hørt om, men hørtes gode ut :)

btw, reklamering er dessverre ikke lov, bare så du har det i bakhodet neste gang :)
Var ikke ment som reklamering.. Var ment å høre om det er andre som har lengre erfaring med de klærne enn jeg ;)

Var ikke ment som reklamering.. Var ment å høre om det er andre som har lengre erfaring med de klærne enn jeg ;)

Den ser jeg :) Du la ut blandt annet link og oppfordring til nettsiden. Kan være jeg tar feil, men jeg trodde ikke det var lov her inne :)

Ja, har vært på sånn selskap, kan være de har forandret seg, men jeg syntes det var lite som jeg ville ha på guttene mine, og som de vil ha på.. Det var mye fint, men mest jentete. Har ikke kjøpt til meg selv, men har også en venninne som har utrolig mye blingoklær.

Har jeg aldri hørt om... har de homepartys over hele landet??

Aldri hørt om! :)
Morsomt å høre om nytt.

Back
Topp