bling87!

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
du fortjener din egen tråd å jeg må bare si at jeg er så SUUUUUPER DUPER SPENT PÅ DEG å testen din 01.09.09

jepp, det er ikkje lenge til.... krysser fingrene for deg

[:D] Ghosj.. Ikke verst med sin egen tråd faktisk.. Kommet til dag 9 alt!! Bare 4 små dager igjen.. hoho..

Syns det er spennde, men gruer meg noe grulig til å teste, har jo ikke akkurat gode erfaringer[8D]

Er det noe som har flytta inn i min hule så er det vel en vis hero som vil få en mms på mobilen på tirsdag jah[;)]

Så spennende!!! Masse lykke til! [:)] Enn om det har gått bra denne gangen! [:D]

ORIGINAL: ElinR

masse lykke til[:D][:D][:D]

Satser på at de fire neste dagene flyr forbi [;)] Og vips så er dagen her!! Positive tester i bøtter og spann [;)]

Får sommerfugler i magen bare av å tenke på det.... gurimalla..
Komme t å bli nervepirrende når helga kommer og den er på hell igjen.. hmmm..

Merker jeg er veldig redd det ikke er noe å glede seg til.. venter liksom bare på ET bitte lite tegn som kan gi meg et hint.. men alt er liksom som det pleier.. eller er det egentlig det?? glemmer altid åssen jeg er før mensen egentlig..

lykke til! [:)]

lykke til med testinga

Tuuuusen takk alle søte damer... Må nesten grine en skvett her[:(] dere ser så snille å søte..!!

Serene jeg stuper i babystøv og ruller rundt.. håper det hjelper tuuuusen takk[:D]

Lykke til Bling87[:D]Skal krysse fingrer og tær for at en liten skatt har flyttet inn i magen din[:)]

hmmm.. dere er såååå søte... æ blir sååå rørt[:(][:(] håpe æ kan komme med godnyhet snart[;)]

ORIGINAL: ElinR

masse lykke til[:D][:D][:D]

ORIGINAL: bling87

[:D] Ghosj.. Ikke verst med sin egen tråd faktisk.. Kommet til dag 9 alt!! Bare 4 små dager igjen.. hoho..

Syns det er spennde, men gruer meg noe grulig til å teste, har jo ikke akkurat gode erfaringer[8D]

Er det noe som har flytta inn i min hule så er det vel en vis hero som vil få en mms på mobilen på tirsdag jah[;)]

håper jeg å får altså hehe

Back
Topp