blindtarmoperert...

Pretty1989

Andre møte med forumet
Her nettopp kommet hjem fra nesten en uke på sykehus.
Hadde vært på legevakt fredag med vondt i magen, de sa bare sikkert luft og vanlig hos gravide. Jeg dro hjem, så kjente jeg forsatt på lørdag at det var vondt, ringte legevakt og de sa det samme og ba meg vente til mandags og dra til fastlegen.
Søndagskveld hadde jeg ubeskrivelig smerter og ringte direkte til føden, de sa kom med engang. Da hadde jeg feber og helt betent blindtarm, ble operasjon med en gang. De forsøkte med kikhull, men det var vanskelig for babyen var i veien pluss jeg hadde en tarm som hadde slynget seg rundt i blindtarmen. For å kunne fjerne blindtarmen uten å komme nær livmoren måtte de lage en ekstra stor arr.jeg fikk smertestillende, og dagen etter operasjon kjente jeg rierlignende smerter. Det viste seg at det var det. Fikk lungemodbingsprøyte. Heldigvis fikk de stoppet det.
Ligger nå hjemme og slapper av. Dødsvondt da jeg prøver å holde meg unna smertestillende. Prøver å bevege meg så mye jeg kan for å unngå blodpropp...men fyyy dette her unner jeg ingen!

Ååå så skummelt! Enda godt det ikke gikk værre! Masse god bedring!

Off! Det hørtes skummelt ut. Godt at alt går bra med mor og baby nå:) Masse god bedring!

Jeg er mest bekymret for babyen nå, tenker ettersom jeg fikk narkose og masse smertestillende.
Noen som har erfaring med operasjon mens man er gravid?

Huff, så skummel opplevelse. God bedring til deg! Har ingen erfaring med operasjon når man er gravid, men man må jo bare tro på at legene gjør det som er best for deg og babyen i magen :)

Kirurgene ville helst ikke ta den operasjonen, men den var såpass betent at hvis den hadde sprukket så hadde vel jeg og baby vært ille ute.
Så stoler på at de gjorde det de måtte..men allikevel ganske skummelt.
Jeg kjenner masse spark så jeg vet babyen har det bra, litt vondt bare at hun sparker akkurat på den siden jeg har såret.

huff det hørtes skummelt ut :( Håper du kommer deg raskt og at alt går etter planen frem til september :)

Herrefred, det hørtes ikke godt ut. Stakkars deg! Sender masse gode tanker

Sent from my iPhone using BV Forum

Wow for en fæl ting å måtte gå gjennom, og særlig når man er gravid!
Masse god bedring!

Huff, så grusomt :(

Er selv operert for det, da som 15 åring, så ikke noe baby i magen! Herregud, det var virkelig ikke godt nei, så kan tro du har vondt.

Uff.. Masse god bedring, håper du og babyen har det bra <3 vet at det er ei som ble blindtarmoperert i uke 12 her, men tror ikke hun er så aktiv her inne, men vet at hun er aktiv på Facebook gruppa. Klarer ikke å huske hva hun het på bv..

Så skummelt.. :(
God bedring.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Oi så lite hyggelig opplevelse!
Håper bedringen går kjapt og så lite smerterfull som mulig.

Back
Topp