Blindtarmoperasjon

Hysj...

Glad i forumet
Noen som har hatt blindtarmbetennelse og har operert??

Jeg har operert for en god stund siden, men det hullet de laget i navlen væsker litt, og jeg er veldig rød inni navlen. Er dette normalt??

Jeg har operert, kikkhullsoperasjon. 

Ble sydd med sånn tråd som skulle forsvinne av seg selv, og har 3 arr etter operasjonen. 
Kan ikke huske det væsket nei, ville ringt sykehuset eller en lege, for å høre om det kanskje har satt seg en betennelse eller noe?

Jeg har ikke tatt blindtarmoperasjon, men kikkhullsoperasjon for å sjekke livmor og eggledere. Jeg begynte også å væske mye fra hullet i navlen og så selv at der lå en "pose" med væske under navlen. Tok kontakt med legevakten og det endte faktisk med innleggelse på sykehus i karantene(?). Ville tatt det på alvor og snakket med lege.

Du kan kanskje rense litt og se om det hjelper.. Har hatt 2 kikkhullsoperasjoner og har hatt litt trøbbel begge gangene..første gangen hadde de sydd uten å si noe og jeg endte opp med å måtte skjære opp for å få ut stingene..de løste seg ikke opp selv! 

Gir det seg ikke om du renser litt så hør med lege 

Jeg har..
Men det er mange år siden,og jeg har aldri hørt at de har gått inn gjennom navlen å gjort det..?
Hos meg gjorde de det på høyre side av magen min....

Frk.VilliTrusa skrev:
Jeg har..
Men det er mange år siden,og jeg har aldri hørt at de har gått inn gjennom navlen å gjort det..?

Kikkhulloperasjon.

gutt09jente11 skrev:
Jeg har operert, kikkhullsoperasjon

Ble sydd med sånn tråd som skulle forsvinne av seg selv, og har 3 arr etter operasjonen. 
Kan ikke huske det væsket nei, ville ringt sykehuset eller en lege, for å høre om det kanskje har satt seg en betennelse eller noe?

Var det jeg også hadde.
Men det væsker ikke hele tiden. Bare sånn en gang i ny å ne, og det er kun da det er rødt

Frk.VilliTrusa skrev:
Jeg har..

Har tatt to sånne operasjoner og de gikk inn på siden av magen + navlen begge gangene..ganske normalt det, kjenner flere som har gjort samme og alle fikk hull i navlen også..

kan høres ut som at du kan ha en infeksjon eller begynnende infeksjon... anbefaler deg å ta kontakt med lege for å få en vurdering om det er det, og om du trenger antibiotika...

hvilken farge er det på væsken? Hvis den er noe annet enn blank/klar så kan det være tegn på puss...

Navlen er vanlig å bruke som inngang, men problemet er å få det 100% rent inni der, for å forhindre infeksjoner... så er dessverre ikke helt uvanlig med sårinfeksjon...

men kontakt legen din for å få en vurdering - det er det sikreste...

Mammaen til Julie skrev:
kan høres ut som at du kan ha en infeksjon eller begynnende infeksjon... anbefaler deg å ta kontakt med lege for å få en vurdering om det er det, og om du trenger antibiotika...

hvilken farge er det på væsken? Hvis den er noe annet enn blank/klar så kan det være tegn på puss...

Navlen er vanlig å bruke som inngang, men problemet er å få det 100% rent inni der, for å forhindre infeksjoner... så er dessverre ikke helt uvanlig med sårinfeksjon...

men kontakt legen din for å få en vurdering - det er det sikreste...

det er blank/klar væske. kun når det væske at det er sårt/rødt.

Back
Topp