Blind for egne barn

M

My heart

Guest
Har gått gjennom chatten til sønnen min, de er en stor vennegjeng og har en gruppe chat. De fleste chatter om fotball og biler, noen vil møtes og finne på noe, mens et søskenpar der inne skriver å legger ut ting som ikke er bra.

De ringer på og stikker av med folk, sparker inn dører hos de de ringer på med, tenner på ting med hårspray ( bilde )
Dette er et søskenpar som har foreldre som er totalt blind. (For egne barn)
For noen år siden hadde vi en greie med de foreldrene. De la skyld på alle andre barna, og deres barn var helt uskyldig..

Nå er de 13 år og gjør bare faenskap..
frister å screenshot og vise de.. men da avslører jeg meg selv av å snoke på chatten til sønnen min.. og det vil gå ut over han- noe som er uaktuelt..
samtidig tenker jeg- ikke rart barna deres gjør faenskap når foreldrene ikke kan tro i sin villeste fantasi at de kan finne på å si «BØ»!!! Til noen...
dette er konsekvensen av å være blind for egne barn
 
Håper virkelig at mine barn ikke blir slik når de blir større. Men hadde det vært tilfelle ville jeg ha visst det.

Håper virkelig de foreldrene får opp øynene før det er forseint.
 
Jeg hadde tatt bildet av det med min egen mobil. Hvis du tar skjermdump så vil de andre se at du (eller sønnen din da) har gjort det.Det kan skape spørsmål og uggen stemning

Så har du det i alle fall. Og kan bruke litt tid til å tenke på hva du skal gjøre med det.

Er der bare "rampestreker" eller er det vold og mobbing av andre?
 
Jeg hadde tatt bildet av det med min egen mobil. Hvis du tar skjermdump så vil de andre se at du (eller sønnen din da) har gjort det.Det kan skape spørsmål og uggen stemning

Så har du det i alle fall. Og kan bruke litt tid til å tenke på hva du skal gjøre med det.

Er der bare "rampestreker" eller er det vold og mobbing av andre?

Det var smart! Det kan jeg gjøre.. det er rampestreker det er snakk om- ikke mobbing. Men de har ropt fuck you og stygge ting til folk som kjører etter de for å snakke med de.. altså de som de har ringt på og stukket av med/ plaget..

Skal hverfall ha det i bakhodet, og ta bilde fra min tlf.
Føler meg litt frekk som har snoket på tlf hans, men greit å se hva de holder på med også.. og hva som skjer. Jeg sier det jo ikke til andre eller til han..
om en av guttene skriver at ei jente er søt er ikke det av interesse for meg.. men mer at jeg vil ha litt kontroll på om de er snill mot hverandre og hvordan min sønn har det og om de oppfører seg
 
Back
Topp