Bli vakker.no

~*LilleBlomst*~

Forumet er livet
VIP
Hvor lang tid tok det fra dere bestilte til dere fikk varene?
Jeg bestilte den 09.09 men ser at den er ennå ikke sendt fra stedet bare innmelding.[:'(]

Jeg bestilte på en lørdag kveld og mottok varene på en onsdag. (de jobber jo antagelig ikke på søndager) Det tok vell 3 dager fra jeg bestilte til jeg fikk varene (sett bort ifra søndagen). Fikk epost om at de hadde sendt pakka mandagen. På sporingsinfoen så stod det at de hadde mottat melding men ingen pakke, det stod det i 2 dager. Og den 3 dagen lå plutselig pakka på postkontoret. Så det gikk veldig fort. 

ORIGINAL: Skorpio82

Jeg bestilte på en lørdag kveld og mottok varene på en onsdag. (de jobber jo antagelig ikke på søndager[:D]) Det tok vell 3 dager fra jeg bestilte til jeg fikk varene (sett bort ifra søndagen). Fikk epost om at de hadde sendt pakka mandagen. På sporingsinfoen så stod det at de hadde mottat melding men ingen pakke, det stod det i 2 dager. Og den 3 dagen lå plutselig pakka på postkontoret. Så det gikk veldig fort. 

Er det samme som har stått på min. Hmm.. så jeg kan med andre ord vente meg pakka nå snart?[;)][8D]

Back
Topp