Bli slank til sommeren :D

NoahSmom

Glad i forumet
Ja da har jeg tatt tak i meg selv og kiloene SKAL bort! Prøvde for en stund til bake men fikk ett tilbakefall
Nå er syden turen bestilt og betalt og ingen vei tilbake! Så nå Må jeg klare og gå ned minst 20 kilo... Strekkmerkene får jeg ikke gjort noe annet med enn og gå med badedrakt. meeeen jeg vil jo ikke se ut som en godt stappa julepølse heller..
Nei gi meg ett spark i rumpa jenter!

Har holdt meg i 2 uker uten noe godis og minimalt med karbohydrater...
Må bare klare dette videre. Tar i mot mat tips med glede, helst med så lite karbo som mulig og masse proteiner:))

Startvekt 90.8
Mandag 17.1- 87.5
Fredag 21.1- 86.0 (snikveide meg)

Før jeg blei gravid veide jeg 68 kilo, hadde svangerskapsforgiftning og gikk opp svimlende 50 kilo!!! 20 kilo gikk bort uka etter fødselen pga mye vann.. men har mange igjen.... De skal vekk............

skal legge ut bilder etterhvert som kiloene går bort!

Første mål ned 10 kilo.
Neste mål 10 kilo til.
Mitt siste mål er og komme inn i noen av de "gamle" klærne mine
[hr]
I dag måtte jeg bare snikveie meg. og da hadde jeg faktisk gått ned litt siden mandag Så da går det riktig vei!
Prøver og rocke hver dag i ca 20 min. (er BLÅ) skal egentlig gå turer også, men lille gutten min er blitt syk så det får jeg ta igjen når han blir frisk.
Gleder meg til og komme ned på 70 tallet, men første mål er 80!

[hr]har ikke veid meg denne uken, siden jeg har mensen[:'(] Så venter til den har tatt farvel.....
I dag skal jeg ha min første kose dag, skal ha innflyttningsfest. så da skal det drikkes og spise pizza... [:-] Så er det fult kjør fra søndag igjen med rokking og 0 karbohydrater!
[hr]

Masse lykke til [:D] Du har vært utrolig flink altså [;)]
Skal følge med på resultatene dine [:D][;)]

Masse lykke til! Du har jo gått ned MASSE allerede!

Back
Topp