Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra sept2015, fikk ballongkateter og ble sendt hjem. Lå med ujevne rier hele dagen, men det ga seg på kvelden. Inn på sykehuset dagen etter, da dro de den lett ut. Hadde fått såpass åpning at de tok vannet. Skjedde ikke mer, så fikk epidural og ble satt på drypp. Dagen etter hadde jeg lille frøken i armene
Hvor langt på vei er du?Settes igang grunnet blodtrykk som ligger på 146/102, bekkenløsning og grunnet tøff fødsel sist. Håper at jeg slipper å bli sendt hjem igjen i såfall.
Ved første graviditeten ble jeg satt igang med ballongkateter 4 dager på overtid pga svangerskapsforgiftning, vi bor så nærme sykehuset så jeg valgte å dra hjem, bare noen timer senere kom riene men de stoppet kl 1.30 på natten å dagene etter ble det satt Gel over 2 dager. På morgen dag nr 3 kom legen inn å sa at de ikke kunne ta vannet da det ikke ville være forsvarlig å at jeg uansett ikke kom til å kunne føde så da ble det sagt at jeg måtte ta keisersnitt. Men så ble det vaktskifte å den neste legen som kom var en udregelig gammel heks som sa at hun skulle ta vannet mitt uansett så lenge hun kom til noe min mann å jeg følte var veldig uforsvarlig men hun var ikke interessert i å høre på oss for hun var lege !! Ingenting skjedde etter at hun tok vannet å det ble satt drypp å etter en laaang tid kom riene tilbake igjen å vi holdt på hele natten med en rekke komplikasjoner hvor jeg besvimte sikkert 20 ganger å var nærmest borte hele tiden å barnets fosterlyd gikk også ned på ett tidspunkt noe som endte i ett akutt keisersnitt å en utrolig traumatisk opplevelse å babyen ble født 4 dager etter ballongen ble satt inn 8 dager på overtid. Verdens vakreste baby neste graviditet å fødsel var jeg fast bestemt på å si min mening å ikke la meg bli overkjørt sånn som første gangen å dersom den samme udugelige legen hadde kommet inn så hadde jeg kastet henne ut, hehe den fødselen var ett planlagt keisersnitt pga komplikasjonene etter den første fødselen anbefalte sykehuset å ta keisersnitt.
Det ble ett langt innlegglykke til med fødselen, det er den fineste opplevelsen å verdens beste premie
Ja, det finnes folk i helsevesenet som kan gi dårlig behandling og det er sjokkerende å høre om slike erfaringer, men prøv å ikke fokusere for mye på det når du skal inn selv.Tusen takk for at du ga så utfyllende svar. ☺
Da må jeg nok forbedre meg på at denne fødselen også kan lang tid, som den første jeg hadde.
Men fy flate så dårlig behandling du fikk. Blir sjokkert over at de kan behandle folk sånn.
Bare hyggeligTusen takk for at du ga så utfyllende svar. ☺
Da må jeg nok forbedre meg på at denne fødselen også kan lang tid, som den første jeg hadde.
Men fy flate så dårlig behandling du fikk. Blir sjokkert over at de kan behandle folk sånn.
Er 38 uker på vei. ☺