Bli ny dag :D

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
I dag har jeg hatt en litn bli ny dag, vart til min bror´s kjæreste, hun er frisør og ha egen salon :D så i dag var både jeg å samboern :D Jeg fikk stussa håret og finn striper :D samboern fikk også farga håret og klippt ny frisyre, han ble så kjekk....han er jo det til vanlig også men de blir så ekstra pene når de blir litt ny av og til <3

Og min kjære spanderte ;)

Så deilig, sånt er så godt:-) Lyst på en frisørtur selv, men får vente litt til:-)

Åh så herlig!!!

Din heldiggris;) Hørtes kjempe deilig ut:D

Det var kjempe godt :-D

Sent from my LT26w using BV Forum

I dag har jeg hatt en litn bli ny dag, vart til min bror´s kjæreste, hun er frisør og ha egen salon :D så i dag var både jeg å samboern :D Jeg fikk stussa håret og finn striper :D samboern fikk også farga håret og klippt ny frisyre, han ble så kjekk....han er jo det til vanlig også men de blir så ekstra pene når de blir litt ny av og til <3

Og min kjære spanderte ;)

Det hørtes utrolig digg ut! :) Kunne jeg også godt tenkt meg. Mon tro om jeg skal prøve å få til noe sånt i neste uke etter at kjæresten min har dratt tilbake til Oslo. Låne bort Asle til mamma, velte meg litt i min egen selvmedlidenhet og skjemme meg selv bort :p

Det hørtes deilig ut ;) Har også lyst til å stripe håret litt,men håret mitt er ganske slitt,og vil veldig gjerne beholde lengden uten at håret ryker hehe.

Hun bruker kun bleikemiddel uten amoniakk :-) så dt sliter ikke så mye på håret :-)

Sent from my LT26w using BV Forum

Gleder meg til jeg skal stripe i neste uke!

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Gleder meg til jeg skal stripe i neste uke!

Ha ha, mor er bra trøtt:D trodde det sto noe helt annet der:p;)

Hehe:D

Back
Topp