Bli min nabo!!!

x1xPastella

Forumet er livet
He he! Kjøper jeg! [:-]
Ser kaldt ut... Hadde jeg vert litt mer glad i snø....

så fin utsikt dere har! jeg kunne godt tenke meg å flytte nordover. Men nå har vi jo allerede et hus i Sigerfjord, som vi bruker som feriehus, så det får vel holde [:D]

Hmm.. mannen har akkurat søkt på en jobb her på øya[8|]  Så det virker som han trives her[;)]

og vi trives med å ha besteforeldre såpass nære (10minmed bil, om vi hadde hatt det, men 30min med buss[;)])

ORIGINAL: ThereseAa

så fin utsikt dere har! jeg kunne godt tenke meg å flytte nordover. Men nå har vi jo allerede et hus i Sigerfjord, som vi bruker som feriehus, så det får vel holde [:D]

Ja utsikten er upåklagelig!!!

Tok noen nye bilder i dag av denne utsikta, var så fint lys ute!!! Dette er jo bare en liten del av den

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Hmm.. mannen har akkurat søkt på en jobb her på øya[8|]  Så det virker som han trives her[;)]

og vi trives med å ha besteforeldre såpass nære (10minmed bil, om vi hadde hatt det, men 30min med buss[;)])

Så synd!!! Hadde vært moro å vært naboer!!! [:D]

Fantastisk vakker utsikt!

Så jo kjempekoslig ut! Så fin utsikt da [:)][:)] Men tror ikke jeg får med gubben så langt nord... [8D]

ORIGINAL: Smiley80

Så jo kjempekoslig ut! Så fin utsikt da [:)][:)] Men tror ikke jeg får med gubben så langt nord... [8D]

Samme her. Han trives nok litt for godt her [:D]

Back
Topp