spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Det er aldri for sent å bli medlem av vår skjulte gruppe just sayin'
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det står beskrevet i egen tråd. Den ligger helt øverstHva skal til for å bli medlem av skjult gruppe her inne da? <3
Vi kan godt hjelpe til med å skavle deg tilbake igjen, hvis du vil det?Var medlem, men fikk feil med mobilen. Så fikk jeg feil med innloggingen. Når jeg endelig fikk fikset alt hadde jeg mistet tilgangen. Nå er det jo så lite aktivitet her inne, og jeg orker ikke skrive drøssevis med meningsløse innlegg for å få tilgang igjen da, så det får heller bare være. Men var koselig å følge dere den stunden det varte. Også på snap
Var medlem, men fikk feil med mobilen. Så fikk jeg feil med innloggingen. Når jeg endelig fikk fikset alt hadde jeg mistet tilgangen. Nå er det jo så lite aktivitet her inne, og jeg orker ikke skrive drøssevis med meningsløse innlegg for å få tilgang igjen da, så det får heller bare være. Men var koselig å følge dere den stunden det varte. Også på snap
Føler litt på det samme. Jeg hadde rett og slett ikke tid en stund, og da ble jeg kastet ut. Litt dumt, da alle har bidratt med både fødselshistorier, erfaringer og bilder. Er ikke akkurat det at vi ikke vil!
Jeg savner dere
Vi lager litt liv her ute, og så er dere inne på null komma niks igjen :-DVar medlem, men fikk feil med mobilen. Så fikk jeg feil med innloggingen. Når jeg endelig fikk fikset alt hadde jeg mistet tilgangen. Nå er det jo så lite aktivitet her inne, og jeg orker ikke skrive drøssevis med meningsløse innlegg for å få tilgang igjen da, så det får heller bare være. Men var koselig å følge dere den stunden det varte. Også på snap
Vi lager litt liv her ute, og så er dere inne på null komma niks igjen :-D
Skal ikke være vanskelig å komme inn igjen! Alle marsmammaer er velkommen!Ja =D