Bli med på krigen om å skrive fest innlegg!

En tråd i 'Januar 2014' startet av Helle, 6 Mai 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Helle Forelsket i forumet

Har noen tenkt å bli med på krigen om å skrive flest innlegg??
    Jeg tenkte å bli med;)

• Liker Liker x 2
  2. Sleng dere med! Dere vet ikke hvilken moro dere går glipp av :D

3. Lykkeliiten Glad i forumet

hehe hvis jeg har tid, er fotballturnering med 7 åringen etter en lang arb dag :p kommer på på kvelden :D

4. Helle Forelsket i forumet

Vi får skravle når vi får tid ;) Har selv en del planer + jobb.

5. Hmmmmmm Elsker forumet Septemberlykke 2015

Lett at jeg blir med :) for dette må jo være en ypperlig måte å få ventetiden frem til IKM til å gå fortere.. jeg er skravlesyk som bare det jeg ;)

6. Helle Forelsket i forumet

Supert at du blir med. Og sant det, tiden fram mot IKM vil jo gå raskere! ;)

7. Hmmmmmm Elsker forumet Septemberlykke 2015

Ikke noe som er bedre enn det! Har ligget på sofaen helt siden jeg kom hjem fra jobb i dag.. for gjett om jeg var kvalm (prøvde å ha en normal samtale med samboeren men jeg måtte bare slutte å snakke fordi jeg måtte fokusere på å ikke kaste opp)! Krysser fingrene for at det kanskje er et tegn :) :) :)

8. Helle Forelsket i forumet

Hørtes ikke mye godt ut! Er grusomt når det er så ille at man må konsentrere seg om å ikke kaste opp. Selv føler jeg at jeg ikke har noen symptomer… hehe

9. Hmmmmmm Elsker forumet Septemberlykke 2015

Det kom veldig plutselig og forsvant heldigvis veldig fort! Da jeg var gravid i desember så kjente jeg ikke noen verdens ting så det varierer nok veldig! Synes det er litt morsomt å lære kroppen sin og kjenne.. har liksom ikke prioritert det tidligere....hehe... men nå er det alt jeg tenker på så det kan vel regnes som et under at jeg i det hele tatt klarte å levere hjemmeeksamen i dag! :laughing002

10. Helle Forelsket i forumet

Grattis med levert eksamen :) Har du barn fra før av?

11. Hmmmmmm Elsker forumet Septemberlykke 2015

Takker :)

Nei, har ikke noen barn. Var gravid med mistet i januar. Men nå er vi klare til å prøve igjen, og det hadde vært helt fantastisk om det skulle klaffe denne gangen :) :) Får ta en dag av gangen og bare smøre seg med tålmodighet. Prøver å vente med å teste til torsdag eller fredag men det er ikke lett asså :whacky011 . Har du noen barn?

12. Helle Forelsket i forumet

Vi har ikke barn fra før av nei, er vår første pp. Har du forrestn meldt deg på konkurransen om å skravle mest? Måtte visst melde oss på den;)

13. Hmmmmmm Elsker forumet Septemberlykke 2015

Så spennende da! Bare å krysse fingrene for at dette går veien :) Åh, må man melde seg på? Hvor gjør man det?

14. Helle Forelsket i forumet

Du melder deg på til hu Kjersti (mentoren) ;) Finnes en link/trå her inne hvor vi er noen som har meldt oss på.

15. Hmmmmmm Elsker forumet Septemberlykke 2015

Fant den :) Dette blir moro :) !

16. Helle Forelsket i forumet

Supert! Ja, det blir morro dette;) Men nå roper senga på meg. Så vi får snakkes imorgen. God natt.

17. Hmmmmmm Elsker forumet Septemberlykke 2015

:greet025God natt!

18. Flott at du blir med :) Skal skrive det opp jeg :) Og god bedring! Håper det er et godt (men ubehagelig) tegn og ikke sykdom :)

19. Shentz Gift med forumet

Får vi som ikke har fått positiv test enda, lov å være med januar 14 forumet? Eller må vi ta før svangerskapet eller lignende?

20. Hmmmmmm Elsker forumet Septemberlykke 2015

Jeg er med og jeg har ikke testet positivt enda, så bare bli med :) IKM for meg er til søndag (tror jeg), og håper jeg er så heldig at TR ikke dukker opp og at jeg tester positivt. Hvis jeg gjør det å vil en eventuell termin være i januar 2014, og derfor er jeg med her. ;) Så velkommen skal du være :)

Når har du IKM? :) Utrolig nerveprirrende å gå rundt og vente og håpe på positiv test (jeg har svidd av flere strimmeltester selv om jeg vet at det er for tidlig å teste positivt :laughing002, men så er det jo litt moro også... og så ligger de jo bare der i skuffen på badet....hehe)

Del denne siden