Bli lenge å vente

Kizy

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Ringte legen i dag, og fikk ikke time før 9. mai! Da er jeg 10+5 når jeg skal endelig høre hjertelyd. Det blir en laaaang tid å vente!

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Ringte legen i dag, og fikk ikke time før 9. mai! Da er jeg 10+5 når jeg skal endelig høre hjertelyd. Det blir en laaaang tid å vente!

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Neida den blir å gå fort :D Påske, vårvær, (vårrengjøring?) og vips er det 17 mai og du har hørt hjertelyden alt ;)
 
Ringte legen i dag, og fikk ikke time før 9. mai! Da er jeg 10+5 når jeg skal endelig høre hjertelyd. Det blir en laaaang tid å vente!

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
Jeg ringte og fikk time 22 april og det var 1 april, trodde tiden skulle stoppe :p men plutselig så er det under 14 dager til :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Må omboke. Har vidt eksamen den 9. :-(

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Må omboke. Har vidt eksamen den 9. :-(

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
Kanskje du kan få tidligere :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Ja har selv time 6.mai, og følte det var lenge til. Men nå er det jo under en mnd til. Og så bestilte jeg tidlig ul til den 28april, så da ble det ikke så lenge å vente allikevel :p Håper tiden går fort!!
 
har ikke bestilt legetime enda. Ul på mandag og viss alt er bra der bestiller jeg time da :)
 
Har time 29.april, legen har ferie nesten hele mai :p . ca 9 uker da ifølge kalkulator ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har time med lege 19. mai og tidlig ul 21. mai og DET er lenge det :( Men tror det går fort, nå er det jo snart påske og det er ikke lenge siden jeg følte at det var en evighet til :p
 
Back
Topp