Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Off det er så vanskelig!! Jeg har også veldig søtsug om dagen. Men når jeg var på slankern i fjor så hjalp det å trappe ned litt på godteriet. Ikke ta vekk alt liksom.. feks hvis du spiser godteri hver dag nå, trapp ned til annenhver dag noen uker. Og så feks helgen + 1 el 2 dager i uka, og så bare i helgen. Og så bare en dag i uka, feks lørdag. Også evt kutte ut helt om du klarer.
Ellers synes jeg det hjalp å bare få noe annet i munnen, drikk vann, ta en tyggis. Et eple eller noe av det andre søte de nevner over her. Nutrilett har jo noen litt sunnere sjokolader.
For meg hjalp det å reinnføre lørdagen. Og ikke ta av helt da heller. Jeg hadde jo "lørdag" på fredag, lørdag og søndag og tyvstartet kanskje litt på torsdagen og fikk unna restene på mandag
Lagde meg noen sunnere kjeks som jeg tenker å kose meg med når søtsuget blir for sterkt ellers har jeg helsigvis masse eple og banan hjemme og peanøttsmør som jeg er blitt ganske glad i. Såå tenker jeg å innføre lørdagsgodt igjen som jeg såg over, savner faktisk den hærlige lørdagsgodt følelsen som kun er 1 gang i uka takk for masse gode tips!
Jeg prøvde meg på å lage frukt og bær som smågodt ( som i den reklamen, som jeg forøvrig alltid har himlet i øynene av: sammenligne frukt med smågodt lissom ) men syns det har fundert veldig bra! Må bare komme over kneika og bare tilberede lissom