Bli kjent med hverandre :)

Alvejenta

Forumet er livet
*MIA*
VIP
Her kan vi stille spørsmål så vi blir bedre kjent med hverandre. Er ikke lov til å svare ja eller nei og man må stille nytt spørsmål i samme tråd. Da kjører vi i gang :)

Er du gift?
 
Jeg har samboer, vi er ikke gift!

Har dere mer en 1 barn?
 
Alt med måte :) Liker godt å ta meg ett glass vin eller 2 :) Men ikke hver dag selvfølgelig :p

er du allergisk for noe?

Er allergisk mot hårfarge og den slags etter at jeg tok Henna tattooering for mange år siden (må ikke finne på å gjøre det jenter!!) ellers ingenting..


Bor du i drømmeboligen din?
 
Er allergisk mot hårfarge og den slags etter at jeg tok Henna tattooering for mange år siden (må ikke finne på å gjøre det jenter!!) ellers ingenting..


Bor du i drømmeboligen din?
Har kommet på plassen jeg vil være,men skal jeg få drømmeboligen så må jeg nok bygge den fra grunn av ;)

Bor du i enebolig?
 
Har kommet på plassen jeg vil være,men skal jeg få drømmeboligen så må jeg nok bygge den fra grunn av ;)

Bor du i enebolig?
Det hadde hvert deilig det, men bor ikke noe fast sted :(


Hva er best om morgenen?
 
Når knerten stikker hodet opp av sengen og girmeg det største gliset med smokken på snei :p

hvor mange søsken har du?
Har 4 småsøstre i alderen 29 til 9 år :) Har også 3 stebrødre om jeg skal telle de med ;)

Hva er favorittmiddagen din?
 
Har 4 småsøstre i alderen 29 til 9 år :) Har også 3 stebrødre om jeg skal telle de med ;)

Hva er favorittmiddagen din?
Hmm greier ikke tenke ut noe akkurat nå siden jeg har savnet nesten alt av norsk mat ;)

Liker du pink panter? :)
 
Back
Topp