Bli kjent med dere..?!;)

mharty

Forelsket i forumet
Sideb jeg frem til fødsel har tilhørt septemberforumet har heg hått glipp av de 9 mnd dere har brukt for å bli "kjent"..

Tenkte derfor å bli litt "kjent" med dere!:)
Hvor er du fra?:)
Hvor mange barn har du?;)
Når ble det augustbarnet født?;)

Selv er jeg fra Brønnøysund, men bosatt i Nord -Trøndelag! Flyttet hit for 6 år siden grunnet
skole:) fikk min førstefødte søndag 11 august,
én måned før termin!:)

Fra BV -appen

Nydelig jente du har :) Jeg er 27 år og bosatt i Sande. Kommer opprinnelig fra Telemark men flytta til min kjære i drammen for 7,5 år siden. Vi flytta til Sande for snart 2 år siden. Vi har 2 gutter sammen, Birk Johan på 6,5 år og Lasse Johan som kom 27/8 :)

★♡Skrevet fra fonen♡★

Så fint bilde :D Jeg er fra Lillestrøm området, fikk første i år som er en gutt og ble født 23 . August :)

Jeg er fra Bergen, og fikk førstefødte 07.august! Hun kom ca tre uker før termin.
Nydelig jente du har :-D

ImageUploadedByBV Forum1381467392.983892.jpg
Min lille gullunge <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er fra Bergen nærmere bestemt Åsane., jeg er 26 år og min lille frøken som er mitt første barn og samboerens sin 3 barn kom på lykkedagen 13/8.:)

Jeg bor utenfor Trondheim og fikk mitt 3. barn 19. august, ei lita jente <3 har to gutter på 4 og 2 fra før <3

Nydelig barn dere har :)

Jeg er egentlig fra Gratangen i Troms, men flyttet til Hønefoss for 11år siden :)
Fikk min første, en nydelig liten gutt, den 17 august :)

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Jeg bor i Hedmark, men kommer opprinnelig fra Møre & Romsdal :)

Vi har to barn, storebror på snart 7 år og lillesøster som ble født 8. august :)

Så fine babyer alle har :D
Jeg bor på Øvre Romerike, bodd her mesteparten av livet. Er 21 år og vi fikk første jenta 22 august :)

Jeg bor på Jessheim og er 27 år. Har en jente på 4 år og en gutt på 3 år. Sistemann,ei lita frøken kom 14 august:)

Nydelig frøken du har:)

Sophia 14.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Sideb jeg frem til fødsel har tilhørt septemberforumet har heg hått glipp av de 9 mnd dere har brukt for å bli "kjent"..

Tenkte derfor å bli litt "kjent" med dere!:)
Hvor er du fra?:)
Hvor mange barn har du?;)
Når ble det augustbarnet født?;)

Selv er jeg fra Brønnøysund, men bosatt i Nord -Trøndelag! Flyttet hit for 6 år siden grunnet
skole:) fikk min førstefødte søndag 11 august,
én måned før termin!:)

Er fra nord-trøndelag. :) er vår førstefødte! Hadde egentlig termin 3 oktober, men han ville ut 26 august istedet. :-) så nydelig datter du har!
Her er mitt nusk:)

Fra BV -appen

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1381527955248.jpg
    1381527955248.jpg
    61,5 KB · Visninger: 22
Fine babyer dere har :)
Kommer fra Oslo, 27 år gammel :P
vi har 3 barn en på snart 9 år, 3 år og sistemann som kom 08.08 :)

Jeg bor i lillehammer, og kommer herfra også :)

Jeg har en sønn født februar 2011, og en datter 31. Juli i år (hadde termin 5. august).

Jeg og har tilhørt september. Men vært der veldig lite. Jeg er 27år fra ålesund men flyttet til askøy da mannen min er herfra.
Vi har 4barn ilag babyjenta vår som kom 26august, 18dager før. En jenta på 2år, en jente på 4år og en gutt på 6år.

Så fin jente du har :-)

Jeg er 30 år, bor i Oslo sammen med min kjære mann og våre 2 skatter. Gutten vår er født 3. februar 2010 og jenta vår som er født 19. august 2013.
Er født og vokst opp i Fredrikstad, flyttet til Oslo i 2004. Trives godt her i Oslo :-)

Så fin ei lita tulle du har :D.

Jeg er 25 år. Kommer fra Vigeland i Lindesnes komune.
Men bor i Lyngdal sammen med min kjære og våre to gutter.
Elste er 2,5 år og minimannen vår er 2 mder. Kom til verden 20.08.13.
Han heter Selmer Victor Maximillian. :)

Her er kjekkasen vår :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1382353678813.jpg
    1382353678813.jpg
    59,4 KB · Visninger: 7
Så skjønne små! :)

Jeg er 26 år og bor i Askim, flytta hit for 2 år siden. Jeg og samboeren fikk vår førstefødte 21.august, ei nydelig lita jente :)

Eg kommer opprinnelig fra Sauda, men flytta te Vest Telemark for 2,5 år siden.
Fikk min 2. nå, ei litå prinsessa, fra før så har eg ein prins
Hu blei født 24.august :)

Back
Topp