Bli kjent-lek?



|Frosken| skrev:
Hvis du kunne velge ut noen du ville møte fra junigjengen her inne, hvem skulle det ha vært?


Det måtte ha blitt Gollemor :) virker som et fantastisk menneske :) Men så klart hadde det vært meget artig å møtt alle sammen :) 
 
New york :)
 


Mittlillemirakel skrev:
Det beste som har skjedd i ditt liv?


Det må være når jeg og min forlovede ble kjærester, for hvis ikke vi ble sammen ville ikke den andre beste opplevelsen skjedd meg, nemlig vår vakre sønn <3

Hvilken årstid liker du best?
 


Liljay skrev:



Hvilken årstid liker du best?


Sommeren! Jeg HATER å fryse!!


Hvis du skulle startet utdanning nå, hva ville du valgt?
 


LittleMonkey* skrev:


Liljay skrev:



Hvilken årstid liker du best?


Sommeren! Jeg HATER å fryse!!


Hvis du skulle startet utdanning nå, hva ville du valgt?



Lærer, men jeg har jo ikke råd så :(
 


Mittlillemirakel skrev:
Hvilken tv serie liker du best?


Vanskelig å velge.. Six feet under er nok den beste serien jeg har sett, men jeg elsket også twin peaks.


Det beste du noen gang har smakt?
 


LittleMonkey* skrev:

Det beste du noen gang har smakt?


Akkurat nå, så tror jeg svaret er Oreokake(!!). Jeg har brukt alt for lang tid før jeg oppdaget den kaka.
 
emoticon Nomme nom!


Hvis økonomi ikke hadde noe å si og du kunne ha reist på ferie hvor som helst i hele verden, hvor ville det ha vært - og hvor lenge hadde du blitt?
 

Hvis økonomi ikke hadde noe å si og du kunne ha reist på ferie hvor som helst i hele verden, hvor ville det ha vært - og hvor lenge hadde du blitt?


Det hadde blitt Australia. Forelsket meg helt i det landet etter å ha sett på McLeod's Daughters. Hadde blitt der ett år :-) Hva jobber du med, og trives du i yrket ditt?
 


Mystiqe skrev:
 Hva jobber du med, og trives du i yrket ditt?


Jeg er intensivsykepleier. Elsker det!! 


Hva skal du gjøre i kveld?
 


Jeg er intensivsykepleier. Elsker det!! 


Hva skal du gjøre i kveld?



Gjøre siste finish til dåpen i morgen, og forhåpentligvis sløve litt på sofaen, kanskje hekle litt  og ta TIDLIG kvelden, er så trøtt som en strømpe etter minimalt med søvn i natt.


Hva er det fineste plagget du eier?
 
Må være brudekjolen min det:-) Hvor ville du aller helst bodd(uavhengig av familie/venner og tilknytning)?
 


AnneMy skrev:
Må være brudekjolen min det:-) Hvor ville du aller helst bodd(uavhengig av familie/venner og tilknytning)?



På en vingård i Frankrike , eller hatt en bitte liten gård med en hest og andre smådyr på bygda hvor det er stille og fredelig
 
Back
Topp