Bli kjent-lek?

Hva er den beste gaven du noengang har fått? ( Altså en innpakket gave til bursdag e.l. Barn er ikke lov å svare her :p)
 


|Frosken| skrev:
Hva er den beste gaven du noengang har fått? ( Altså en innpakket gave til bursdag e.l. Barn er ikke lov å svare her :p)

Vel, sett tilbake nå er det kanskje ikke den beste gaven. Men definitivt den jeg har blitt mest glad for som jeg kan huske. Var jo fjortis da første sesong av big brother gikk. Jeg var stooor fan av Anita om noen husker henne. Storesøstra mi havnet tilfeldigvis på julebord med henne og fikk henne til å skrive en personlig hilsen til meg på 5 rosa post-it-lapper. Jeg var i ekstase!! Kan ikke huske jeg noen gang har blitt mer glad for en gave :P
 
Hvilken kjendis ville du hoppa i høyet med? (sett at man hadde vært singel vel og merke;)
 


Jubbu85 skrev:
Hvilken kjendis ville du hoppa i høyet med? (sett at man hadde vært singel vel og merke;)



Nicolai celle broch:) tror det skrives sånn
 
Hvordan møtte du din kjære?
 
Vi møttes på chattekanalen irc som var det hotteste for... Tja... Er vel 13-14 år siden.. Tida flyr ja.. ;p
 


Klatremus Lillemann skrev:
Hva angrer du på at du IKKE fikk gjort før du fikk barn?


Reise å jobbe som frivillig på barnehjem.
 
Jessica Alba, Jenny skavlan (som 50 cent:-P)

Gollemor skrev:
Hvem er den peneste kvinnelige kjendisen du vet om? Skriv en norsk og en utenlandsk.


 


Lissuz skrev:
Beste film du har sett?


Avatar!
Husker jeg var helt "blown away" når jeg gikk ut av kinoen!
 


MaryLou skrev:
Hvis du kunne ha vært et dyr, hvilket dyr ville du vært - og hvorfor?



Mann! :P eller ett dovendyr så jeg fikk sove! :)
 


Sandbakk skrev:
Hvor mange søsken har du?


2! Lillesøster og lillebror.

Hva er dine 3 beste egenskaper? 
 
Mine tre beste egenskaper er at jeg er effektiv, kreativ og til å stole på!
 
Hvis du kunne velge ut noen du ville møte fra junigjengen her inne, hvem skulle det ha vært?
 
Back
Topp