Myggeline Elsker forumet 15 Mar 2010 #1 Er du med på bli kjent aktiviteten på lørdag? (Aislins idé) Skriv opp nedenfor om du er med eller ikke[;)]
Er du med på bli kjent aktiviteten på lørdag? (Aislins idé) Skriv opp nedenfor om du er med eller ikke[;)]
Myggeline Elsker forumet 15 Mar 2010 #9 ORIGINAL: Cowgirl86 Er dette med barna eller? Det er for alle. Med eller uten barn[:)]
Aislin Gift med forumet 15 Mar 2010 #10 ORIGINAL: lille nupp jeg er med, men i forhold til det andre vi skal planlegge så må vi jo får vite når og hvor lang tid etc ellers blir det te bare rot[&:][8D][:D] Men snuppenupp, jeg skrev det i den andre tråden [;)]. Halvannen til 2 timer, pluss evt. litt "etterkos".
ORIGINAL: lille nupp jeg er med, men i forhold til det andre vi skal planlegge så må vi jo får vite når og hvor lang tid etc ellers blir det te bare rot[&:][8D][:D] Men snuppenupp, jeg skrev det i den andre tråden [;)]. Halvannen til 2 timer, pluss evt. litt "etterkos".
☆Starlight☆ Forumet er livet Tilgangsansvarlig Juligull2021 15 Mar 2010 #14 ORIGINAL: mamsenoglillegutt hva går det ut på ?? Det får vi vite da[;)][8D]