Bli kjæreste historien deres!!!

Jeg var ute på byen med ei jeg jobbet med. Utfor et utested traff hun noen kamerater. Jeg trodde jeg hadde truffet den kjekkeste av de før, men det viste seg å være en helt annen, men da hadde jeg allerede snakket mye med han og elget meg innpå ham (eller vi elget oss innpå hverandre;)) etter litt kyssing og klining byttet vi tlf nr. Jeg trodde ikke jeg ville høre noe fra ham, venninnen min sa han var en player og derfor sendte jeg ikke noen melding til ham heller...

Etter halvannen uke fikk jeg sms fra ham, det viste seg at jeg hadde gitt ham feil nr! Da hadde han styrt på for å spore meg opp; venninnen min sin søster kjente venninnen til søsteren hans så etter noen telefoner og masete smser fikk han nr mitt. Da kunne jeg jo ikke avvise ham;)

Vi gikk på kafé, etterfulgt av kino med 5 åringen han var onkel til (ole brum og heffalompen og mcdonalds!) og vips, så var det oss:) vi flyttet sammen etter 5 mnd og har vært sammen i 8 år.

Nå har vi en nydelig sønn og snart en nydelig datter sammen:)

Vi møttes på treningssentret hvor han er instruktør :) etterhvert gikk vi på noen fjelltur dater og møttes på fest og vips så var vi kjærester :)

Får vel fortelle jeg også =)

Møttes altså første skoledag, og ble bestevenner innen få dager. Hadde ikke forventet det etter første dagen.

Vi hadde begge våre kjærester, og sånn var det vel for det meste gjennom skolen.

Sommeren etter endt skole, møttes vi på et utested. Jeg inviterte med en litt frekkis sms, i tonen vi alltid har hatt. Og han møtte opp. Var begge singel nå.
Så ble det som det ble. Vi stakk hjem til han, var så sykt varmt på utestedet. Så snakket vi litt, og sånn. Ting og følelser hadde nok lagt i luften en stund, så mange som ventet på at det skulle bli oss.

Var veldig rart å gå fra venner til kjærester, men samtidig fantastisk =)

Vi jobba på samme plass. Men han i en annen avd. Så ble han "innleid" til min avd. og da oppdaget jeg han. Han hadde oppdaget meg for lenge siden, ikke så rart når det kun var 3 jenter/damer blandt 100 menn. :p
Så hadde en på jobben 30 årsdag og leide en uteplass. Vi var begge på festen og da måtte jeg bare kapre han:D
Prata og flørta med han hele kvelden og natta, så gikk det slag i slag. Tok ikke lang tid før vi var samboere:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum

Eg var ute med eit par fra jobben ein torsdag. Han var i Bergen på kurs. Dansa litt og smilte litt til kvarandre på dansegolvet. Eg hadde sambuar, så eg tenkte ikkje så mykje over det. Han var på veg til å gå heim, da han såg at eg satt aleina, dei andre var ute og røykte. Han kom bort og me prata.
Sidan eg hadde sambuar, så var eg ikkje direkte interressert, men har var veldig søt og hyggelig. Møtte han på samme uteplass lørdagen, og da sa eg til han at eg hadde kjæresten, men me fortsatte å snakke og ha kontakt, og det gikk jo skikkelig dårlig med sambo, skulle flytte ut uansett, så da vart det oss etter at eg hadde flytta ut fra sambo osv. (eg var ikkje utro sånn fysisk i allefall ;)
Pendla mellom østlandet og bergen i eit halvt år, før me flytta sammen her i Bergen. Dette er 5,5 år sidan. No ventar me gut nr 2, og neste sommar skal me endelig gifte oss :)

Back
Topp