bli gravid

sstine

Elsker forumet
heisann jeg prøver iherdig å bli gravid,men blir skuffet hver gang. ingen skal få stoppa meg,gir meg ikke før jeg får det til. vel er kos å se det dere skriver og ikke minst de fine bildene,gir meg motivasjon til å holde på videre. ikke gi opp håpet, gleder meg til den dagen da jeg også kan skrive at yesssss nå har jeg et lite mirakel i magen også. [:D]
takk for et bra sted klem stine[:-][8D]

Håper de blir din tur snart!!

Kjempe masse lykke til!! [:D]

Jeg tror alle må takke alle for et bra forum jeg...for alle som er medlem er jo med på å skape et bra forum.Eller går det i surr for meg tro med orda her ??!!Jeg løper frem og tilbake,står midt i middagen,også klarer jeg liksom ikke å holde meg unna[:)]Hvorfor det tro???!!!bra sted å være kanskje??!! Tror det[;)]

SStine!! Det er godt du ikke mister motet,vi skal backe hverandre opp vi[;)]Lykke til videre.

tusen takk for svar.når har du termin?så kos[:D]klem fra meg

En bli fort avhengig av denna sida har jeg fonne ut!! Så den må jo være ganske bra!! Har ikke hørt noen klage enda.. hihi.. [:D]

Har termin 12 des jeg [;)]

Helt enig med dere alle[:)] Ersom du skriver, Laila76[;)]

Masse lykke til klemmer til dere alle[:)]

Ja det er noe spesielt. Må liksom innom å se om det er noen som har svart og om noen blir gravide. Utrolig godt å ha noen som er i samme situasjon. Godt å ha dere alle å dele gleder og frustrasjoner med!!! Er mest frustrert for tiden jeg da, men håper på en stor glede snart!!

Vi håper vel alle på en stor glede for deg og de andre prøverne Sunniva.[:D]
Det er kjempekjekt HVER gang noen skriver og forteller at de har en bolle i ovnen [:D]

Som noen så fint sa det..
Det er medlemmene som gjør forumet så bra som det er.. -TAKK allesammen![:D]

Så enig, så enig[:D]

hei paa deg.vi er visst navnesostre..[:D] jeg holder ogsaa paa aa prove og prove... er en uke for sen med tante rod naa og maa vel teste meg snart.men jeg vil liksom leve litt i haapet... lykke til iallfall..[;)]

Back
Topp