Bli gravid igjen etter å ha mistet?

Så trist å høre at du har opplevd det også :Heartred men tusen takk for et fint svar! :love017
Det tror jeg faktisk på, for man vil automatisk bli ekstra nervøs og redd i neste svangerskap uansett når man prøver igjen. For oss føles det rett å starte med en gang :Heartred vi var jo så klar for å få lillebror i oktober :sad015
Rart man får så ulike anbefalinger :confused005 Får jeg eggløsning i uke 5 etter fødsel så avventer vi nok ikke en uke til :bag::angelic:
Det forstår jeg så godt, man er så klar for å få et nytt familiemedlem, og når det ikke skal skje likevel, så blir det er stort svart hull der. :Heartred Jeg forsøker å være litt obs på tankene mine, men det har vært ekstremt vanskelig fordi jeg har vært (som du også har vært) så ekstremt kvalm og spydd mye både den gangen og nå. Så det har vært vanskelig å har fokus på at det kan gå bra denne gangen. Så jeg forsøker å fokusere på at alt har vært fint til nå (ul og nipt), også hjelper det veldig på at jeg kjenner liv hver dag nå :Heartred det er ikke sikkert det blir slik for deg, men om du blir like dårlig neste gang og får mye negative tanker og følelser, så må du gjerne sende meg en melding hvis du vil lufte litt:Heartred
 
Det forstår jeg så godt, man er så klar for å få et nytt familiemedlem, og når det ikke skal skje likevel, så blir det er stort svart hull der. :Heartred Jeg forsøker å være litt obs på tankene mine, men det har vært ekstremt vanskelig fordi jeg har vært (som du også har vært) så ekstremt kvalm og spydd mye både den gangen og nå. Så det har vært vanskelig å har fokus på at det kan gå bra denne gangen. Så jeg forsøker å fokusere på at alt har vært fint til nå (ul og nipt), også hjelper det veldig på at jeg kjenner liv hver dag nå :Heartred det er ikke sikkert det blir slik for deg, men om du blir like dårlig neste gang og får mye negative tanker og følelser, så må du gjerne sende meg en melding hvis du vil lufte litt:Heartred
Ja, man bør nok være obs på det. Har kjent litt på vonde følelser over at jeg var såå glad for at det var siste gang jeg var gravid også gikk det ikke så bra.. men samtidig er jeg sikker på at det er verdt det :Heartred

Håper du får bedre dager ganske snart! :Heartred

Åhh, så snill du er! :Heartred tusen takk for det, det skal jeg huske på :Heartred
Og samme til deg! :Heartred
 
Svangerskapsavbrudd 14+4 13 februar, og positiv test igjen 9 dpo, 10 juni ❤️
Hadde lyst til å prøve med en gang jeg slutta å blø etter aborten, men med hcg I blodet så var det umulig å finne noe el, tror egentlig ikke jeg hadde el igjen heller føre mensen kom igjen.
Håper du blir fort gravid igjen ❤️
 
Svangerskapsavbrudd 14+4 13 februar, og positiv test igjen 9 dpo, 10 juni ❤️
Hadde lyst til å prøve med en gang jeg slutta å blø etter aborten, men med hcg I blodet så var det umulig å finne noe el, tror egentlig ikke jeg hadde el igjen heller føre mensen kom igjen.
Håper du blir fort gravid igjen ❤️
Gratulerer så mye! :Heartred
Hadde du hcg så lenge?
Tenker å teste meg om rundt 2 uker for å se at det er ute fra kroppen. Har hatt mye slim de siste dagene, så lurer på om det kan være eggløsning nå, selv om vi ikke kan ha ubeskyttet sex før om 3uker enda. :smiley-ashamed004
Tusen takk, det håper jeg også :Heartred:smiley-angelic001
 
Gratulerer så mye! :Heartred
Hadde du hcg så lenge?
Tenker å teste meg om rundt 2 uker for å se at det er ute fra kroppen. Har hatt mye slim de siste dagene, så lurer på om det kan være eggløsning nå, selv om vi ikke kan ha ubeskyttet sex før om 3uker enda. :smiley-ashamed004
Tusen takk, det håper jeg også :Heartred:smiley-angelic001

Takk❤️
Hadde hcg til og med i 1 pp, bare tullestreker av og på, veldig svakt såklart, men likevel nok til å tulle med hode :wacky:
Fikk første mensen igjen 18 mars, og fikk gjennom hele pp1 svake streker, altså i 2-2,5 mnd etterpå :banghead: så kroppen bruke lenger tid en ønsket, men kan jo forstå det også
 
Takk❤️
Hadde hcg til og med i 1 pp, bare tullestreker av og på, veldig svakt såklart, men likevel nok til å tulle med hode :wacky:
Fikk første mensen igjen 18 mars, og fikk gjennom hele pp1 svake streker, altså i 2-2,5 mnd etterpå :banghead: så kroppen bruke lenger tid en ønsket, men kan jo forstå det også
Skjønner, kroppen blir jo først klar når den blir klar desverre. Men veldig godt at det endelig gikk for dere! :Heartred
 
Back
Topp