Bli A menneske...

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Min "store" drøm er å bli a-menneske. Eg er veldig typisk b-menneske. Fungerer dårlig før kl. 12, og er vanskelig å dra ut av senga tidlig på morgonen. Kan vere trøtt i 19-20tida, men kl 22 er eg lys våken. Elsker å sitte lenge oppe, og å sove lenge. No blir det alltid litt for lenge oppe og alt for tidlig opp..

Ungane skal vere så vanvittig glad for at eg mista store deler av morgengrettenheten min etter at eg blei mor, må vere morsinstinktet. For før eg blei mor hadde eg kunne tatt livet av dei som behandla meg slik som ungane gjere om morgonen :p

det finnes håp for oss begge ;)

Slik kan det gjøres.

Skulle gjerne blitt litt mer a menneske. Har vært oppe sia sju, trena og nå er jeg kjempe trøtt. Blir å prøve å finne senga tidligere i kveld. Men spent på om det blir det.

Her heller jeg mer mot c menneske. Kan sove hele dagen om jeg kan;p

Hi hi hi. Samme her. :p

Det er grusomt!
Spesielt når Ø reiser, for da MÅ jeg opp :p Hihi.
Når han er hjemme bytter vi på å ta morgenene, og da går det liksom helt fint å være kjempetrøtt en dag, for jeg får sove ut den neste ;)

Skal se på linken til Bodil, kanskje det er noe å hente :p

Det kunne eg også, - men så blei eg mor.......... :p så det kan eg ikkje lenger, fordi "nokon" hindrer meg :p

Ja var det da. 8mnd å fortsatt ikke vandt ned det:p går som en zombie hele dagen å må sove en time når A kommer fra jobb;p

Back
Topp