Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LaMona
Grille hørtes braaa ut [:D] Gleder meg også!! [:)][:)] Blir moro å se guttene våre sammen!!
ORIGINAL: BlessItBe
Grille hørtes braaa ut [:D] Gleder meg også!! [:)][:)] Blir moro å se guttene våre sammen!!
<3 <3 <3
Tenk som tøffingene våre kommer til å kose seg da[:D][:D][:D] Kommer til å bli så gode venner[:)]
<3 <3 <3
Tenk som tøffingene våre kommer til å kose seg da[:D][:D][:D] Kommer til å bli så gode venner[:)]
Ja det pleier å være superstas å se noen på sin egen størrelse [:D][:D][:D] Så får Pernille passe på rampene [;)]
<3 <3 <3
Ja det pleier å være superstas å se noen på sin egen størrelse [:D][:D][:D] Så får Pernille passe på rampene [;)]
Elias elsker andre babyer [:D] hihi :)
Ja, noen må jo ta seg av rampene våre også, og den oppgaven klarer nok hun bra[:)]