Blender til smoothie/ milkshakes osv..

RuskiD

Betatt av forumet
Maiblomstene 2020
Påskeliljene 2022 ❤️
Hei! Noen som har en god blender å anbefale? Ønsker en på over 1,5l og som er sterk nok til å ta både is og frossen frukt. Helst en som kan brukes til det meste både varmt og kaldt :)

Vet ikke om det er likt med alle blendere, men har forsøkt å lage milkshake noen ganger, men har plagdes veldig med at det blir en luftlomme under. Så dersom noen har erfaring med blender der dette ikke skjer rop ut! :love017
 
Hei! Noen som har en god blender å anbefale? Ønsker en på over 1,5l og som er sterk nok til å ta både is og frossen frukt. Helst en som kan brukes til det meste både varmt og kaldt :)

Vet ikke om det er likt med alle blendere, men har forsøkt å lage milkshake noen ganger, men har plagdes veldig med at det blir en luftlomme under. Så dersom noen har erfaring med blender der dette ikke skjer rop ut! :love017
Jeg er kjempefornøyd med min Nutra Ninja Auto IQ, som brukes til smoothies, shakes, sauser osv. Vitamix er jo best, men koster skjorta og tar mye plass. Jeg byttet ut min med Nutra Ninja Auto IQ og ble mer enn fornøyd, selv om støynivået er høyt.

dessverre ser det ut som Elkjøp er tom på lageret, men jeg kjøpte min (ny) på Finn.

https://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/kjokkenapparater/blender/BL480/nutri-ninja-nutriblender-bl480
 
Back
Topp