blendahvit test...

fru gravdal

Elsker forumet
Håper ikke det gjør noe at jeg poster her hos dere???
Jeg skal jo snart i mellom assistert befrukting.. og etter den blendahvite gr.testen i dag [:(][:(][:(][:(] så er det nå 15 dager til vi skal inn til sammtale i porsgrunn... mista håpet for denne peripden.. ellerr var det bare for tidlig??? jeg er på enten 8 dpo.. eller 10 dpo.. jeg er ff er litt uenige der hehe

aldri gøy med negative tester [:'(] Men du får ha masse lykke til i tiden framover [:D]

Uff det er alltid trist med negative tester[&o] Men du har testa ganske så tidlig (dpo er dager etter el sant?) Når eg testa positivt i haust, fekk eg ein nesten usynllig strek på rugedag 9, som blir det samme som dag 11 dpo. Håpar du var litt tidlig ute.

Visst ikkje så er det jo kjempe bra at du har samtale i Porsgrunn snart[:)] Då får dåke all hjelpa dåke treng[:)]

8 eller 10 dpo høres jo litt tidlig ut..
Krysser fingrene for at det endrer seg om noen dager

takk skal dere ha[:)]

så dumt[:(]for at det var for tidlig og teste.kjempe masse lykke til.

Uff det var kipt med testen[&:] Men godt det ikke er lenge til dere er et steg videre[:)][:)][:)] Masse lykke til iallefall[:)][:)][:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Uff det var kipt med testen[&:] Men godt det ikke er lenge til dere er et steg videre[:)][:)][:)] Masse lykke til iallefall[:)][:)][:)]

Signerer.

Back
Topp