Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du smørt deg med solkrem da?
Ser jo ut som en andregrads solbrenning hvis du spør meg...
Ser ut som 2. Grads forbrenning. Du har fått uv stråler på solbrent hud. Det kan du få ved indirekte solskinn også. Derfor bør solbrent hud tildekkes eller dekkes godt med sunblock
Nei, da snakker vi jo gule store blemmer? Det hadde jeg ihvertfall.. På hver nakke/skulder. Så forferdelig vondt! :/ Tok jo flere dager med intensiv smøring før det gikk bort og hadde merker i flere år før det gikk bort.....og jeg har hatt andregrads forbrenning og dette er ikke det. Godt blemmene gikk bort
Jeg vet at det ikke er 2. gradsforbrenning, min far en brannmann og ambulansesjåfør, så jeg vet hvordan det ser ut [emoji12] merkelig, jeg har aldri fått dette før, ikke gjorde det vondt, bare skvatt til når jeg så de [emoji23] vekke nå heldigvis.
Kan det være soleksem altså? Har aldri hatt soleksem før, så vet jo ikke hvordan det er
Fortsett å smøre hver morgen og kveld, og ved behov Evt. kaldt omslag for å roe det ned. Håper det snart går over!Update på blemmene.
De gikk som sagt vekk, dagen etterpå var jeg ikke ute i solen ett eneste øyeblikk, jeg lå i sengen hele dagen. Jeg var kokvarm og klødde meg helt tilfeldigvis på skulderen, der var de tilbake. 20min seinere var de vekke. Idag når jeg skulle skifte å dra hjem fra jobb, jobber inne i butikk, så hadde jeg plutselig blemmer igjen. Har da vært inne siden kl 6.30-15.00 og gått med t-skjorte, skiftet, reiste hjem og da var de vekke igjen. Akkurat som at de kommer når jeg er varm, akkurat som huden bobler(ikke bokstavelig) om dere forstår?