Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De er klistret på hele tiden omtrent men føler ikke de hjelper mot blemmeneMulti-mam kompresser er helt fantastiske
God bedring!![]()
Virker som en slags hinne som har lagt seg..:/ har hatt influensa så babyen har blitt smitta av meg har vært til legen med han..starter å bli bedre lillegutt nåEr det pussfylte blemmer? Hvordan syk er babyen?
Han blir bare forbanna rett og slett når jeg prøver å ta på skjold :/ hatt feber, etter jeg lå rett ut med influensa.Bruk bryst skjold ved amming? Ikke noe kult med sykt barn..hvordan syk
Ja skal forsøke å gjøre dette nå, merker det hjelper litt med å smøre melka utover og lufttørke så den har jeg tro påSett igang utdrivinga før du legger til (rull brystknoppen litt mellom rene fingre) og bytt bryst ofte. Kan godt få to ganger fra hver side til ett måltid, sparer brystene litt for den mest intense suginga og stimulerer veldig bra til økt produksjon
Blemmene har jeg ikke funnet noe vidundermiddel mot, smører med melk og lufttørker puppene mye. Melkeoppsamlere synes jeg er greie, slipper noe som gnisser mot brystknoppen.
Føler med deg. Lukas har ikke no problem bare han for matHan blir bare forbanna rett og slett når jeg prøver å ta på skjold :/ hatt feber, etter jeg lå rett ut med influensa.
Multimam 24/7 herMultimam funket på megGod bedring til dere begge!
Multimam 24/7 hertusen takk
![]()
Har du gele eller kompresser? Står på kompressene at de kun skal sitte på 1 time 2 ganger daglig.. :/Multimam 24/7 hertusen takk
![]()
Multimam er rene magien på meg når det gjelder såre brystvorter så absolutt!Virker de på deg også?![]()
Skjønner ikke hvorfor de på sykehuset ikke forteller om Multimam
Der fikk jeg kun høre om purelan.. Og den hjalp meg så absolutt ikke.. Så når jeg da ble tipset om Multimam og det virka ble jeg utrolig glad![]()
Kompress bruker jeg, var veldig påpasselig i begynnelsen med at de kun skulle være på en time igangen for de hadde sagt til meg på sykehuset at de kunne "tørke ut" å sette seg fast...men etterhvert har jeg glemt å tatt de av å hatt de på i flere timer har værtfall gjort underverker for mine brystvorter når de har vært på sitt versteHar du gele eller kompresser? Står på kompressene at de kun skal sitte på 1 time 2 ganger daglig.. :/
Jeg skal på apoteket nå og kjøpe sånne multi mam kompresser også tenkte jeg å kjøpe mepilex transfer kompressene til å ha på i mellom, da jeg har opplevd at disse fjerner press og lindrer godtmen har ikke den effekten med raskere heling som multimam har tror jeg da..
![]()