blemmer i munn

4xS

Forumet er livet
VIP
har hatt blemmer på tunga og i munn nå i 3 dager, idag har jeg fått nedover i halsen også, det gjør veldig vondt og jeg klarer nesten ikke prate eller spise pga det.

hva kan det være? og hva kan jeg gjøre for å lindre smertene? [:(]

hånd,fot og munnsyke??
Vi har hatt den sykdommen 2 ganger, 1 gangen fikk vi bare blemmer i munnen....drit vonde......

men hvordan kan jeg ha fått den? [&:] varer den lenge?[&o]

ORIGINAL: Xilola

er gutten din i bhg?den varte i nesten 14 dager hos oss.Jeg hadde mest blemmer, sunniva hadde bare 2-3 blemmer.Jeg måtte ta 2 paracet før jeg skulle spise for det var så himla vondt

ORIGINAL: lille iskaffe

er gutten din i bhg?den varte i nesten 14 dager hos oss.Jeg hadde mest blemmer, sunniva hadde bare 2-3 blemmer.Jeg måtte ta 2 paracet før jeg skulle spise for det var så himla vondt

ja, det er han. og han var syk for en uke siden.. feber og gråt mye og spiste lite, men han hadde ingen synlige blemmer i munn eller andre steder... kanskje det var det her han hadde stakkar [:(]

ORIGINAL: lomo

hva med bakterie drepende munnskyllings vann som selges på apoteket ...hjelper det???

corsodyl eller sånn? kanskje... bruker vademecum nå, for det var det eneste vi hadde

ja, det er han. og han var syk for en uke siden.. feber og gråt mye og spiste lite, men han hadde ingen synlige blemmer i munn eller andre steder... kanskje det var det her han hadde stakkar [:(]

kan nok hende for sunniva hadde feber, vond hals og de 2-3 blemmene.

kan nok hende for sunniva hadde feber, vond hals og de 2-3 blemmene.

stakkars lille [:(] leste at det tar 3-6 dager fra man blir smitta til man får utbrudd, og det er jo akkurat det som har skjedd her da.. så tenker at det kan være det ja

Bytt ut tannkremen til Zendium. Det hjelper ikke mot blemmene men det blir ikke like smertefullt å pusse tennene som med Solidox/Colgate e.l

God bedring!

ORIGINAL: Mamman til my!

Det finnes noe på apoteket mot blemmer i munnen: Aftamed spray og salve/krem. Det virket litt da mini hadde det i forbindelse med en forkjølelse.

okei. takk for tips[:)]

ORIGINAL: Rara

Bytt ut tannkremen til Zendium. Det hjelper ikke mot blemmene men det blir ikke like smertefullt å pusse tennene som med Solidox/Colgate e.l

God bedring!

takk [:)]

Kan høres ut som After. Jenta mi har det nå, 2stk på innsiden av leppene. Kjøpte noe som het Aftamed på apoteket i dag. Den kan fåes som gel eller spray. Den skal ta en del av smertene og gjør sykdomsforløpet litt kortere.

ORIGINAL: Tamiria

Kan høres ut som After. Jenta mi har det nå, 2stk på innsiden av leppene. Kjøpte noe som het Aftamed på apoteket i dag. Den kan fåes som gel eller spray. Den skal ta en del av smertene og gjør sykdomsforløpet litt kortere.

men after skal være gulhvite, mine er uten farge/samme farge som tunga

ORIGINAL: Tamiria

men after skal være gulhvite, mine er uten farge/samme farge som tunga

Ja, stemmer det. Da er det nok ikke After.
Håper du blir bra igjen snart, for blemmer inne i munnen er smertefult.

Back
Topp