Bkno8103010
Første møte med forumet
Hei, går det bra å bruke garnier sin bleking, selvom man er gravid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk ikke jeg beskjed om og håret mitt ble like hvitt uansett. Har litt rødt hår og rødskjær i resten så håret mitt blir gult etter en periode uansett, men ingen forskjell når jeg var gravid. Det hviteste håret hadde jeg som gravid og ikke klart å få igjen den fargen etterpå.Eneste som er forskjellen på å farge/bleke hår under graviditet er at man ofte kan ende opp med mer gylden /varmere toner enn kalde altså hormonene kan gjøre at blonde striper som før ble kalde og fine kan bli gule under svangerskapet men ikke farlig å gjøre behandling hos frisør under svangerskap. Hilsen frisør vil anbefale å gjøre behandling i salong og ikke hjemme
Fikk ikke jeg beskjed om og håret mitt ble like hvitt uansett. Har litt rødt hår og rødskjær i resten så håret mitt blir gult etter en periode uansett, men ingen forskjell når jeg var gravid. Det hviteste håret hadde jeg som gravid og ikke klart å få igjen den fargen etterpå.
Ja det er sant. Er veldig stor forskjell på hårfarger og hva slags blandinger det er, det gjelder vel uansett og også hos frisør. Min eks svigerinne er frisør så har spurt Hu om hvorfor håret blir forskjellig fra forskjellige frisører og forskjellige ferdig farger selv om man egentlig skal ha den samme fargen. Bleiket gåret mitt i går og det ble gult. Men det visste jeg om da den fargen altid gjør håret mitt gult, var bare for å få gjev et ut fargen på håret før ny farge.Det varierer nok veldig på underlaget i håret og under behandling har ei venninne som alltid har vært greit å bleke håret på men da hun var gravid ble fargen knall gul så variert fra person til person. Mitt blir og hvit da jeg bleker det nå som jeg er gravid. uansett veldig greit å være litt obs at resultatet kan variere og ikke alltid ende opp sånn som før