Bleievalg

Tøybleier har ikke vært aktuelt her i gården[;)] har brukt mest libero på snuppa, har hele tiden vært fornøyd med passformen på de. [:)]

Må se an hva som funker best. Har brukt libero hele veien til jenta, har funket fint!

Kun libero for min del!!!
brukte det sist og..
har prøvd pampers og dei er dårlige syns eg da.. mange raknet der med tapen.. har og vært borti pampers bleier som er helt ødelagt..
så ingen andre enn libero her i huset:)

vi kommer til å gå for pampers sine..

Storebror brukte først libero, men han bæsja og tissa seg ut hele tida! Også syns jeg libero sine var skikkelig stive.. Pampers sine er mye mykere..og det lakk aldri igjen[:D]

Men smaken er som baken[;)]

Jeg har prøvd begge deler på førstemann som nå er 2 1/2 år. Og jeg liker desidert libero best... Så det blir det denne gangen også :)

Siden jeg er en astmatiker med mye allergi og eksem i tillegg så går jeg alltid for alt som er testet og anbefalt av NAAF (astma og allergi forbundet) og det er jo Pampers [:)] Men kan jo hende disse ikke er gunstig for snuppa... at de blir fort lekk eller noe.. så er åpen for å prøve annet også. Det viktigste er å finne noe som passer bra og som funker som det skal [:D]

vi brukte pampers i starten på lillemor, men syns ikke noe om de. Så vi gikk over til Libero. Men ved et uhell kjøpte vi Pampers igjen 2 mnd etter, og synes de var myyyye bedre, og kunne ikke skjønne hvorfor vi ikke likte dem først. Så jeg tror jeg rett og slett bare kjøper en pakke libero og en med pampers, så prøver vi oss litt frem denne gangen også[:)]

Jeg har tenkt å prøve meg litt frem siden jeg ikke har noen erfaring fra området.
Tror nok jeg kommer til å prøve first price sine bleier også.
Har et søskenbarn som bare kjøper det beste til sine barn, og hun bruker faktisk first price bleier.
Å det er ikke pengene det står på der i gården, så det er ikke derfor de kjøper billigbleier.
Hun sier at de har vært de beste til hennes lille gutt.
Tenker jeg prøver litt forskjellige før jeg tar et valg [:)]

Vet av erfaring at det er omtrent UMULIG å bestemme seg for hvilke bleier man vil bruke. Her begynte vi med pampers fordi jeg trodde det var de som var bra, men måtte gi oss å bruke libero siden vessla fikk utslett av pampers'n :)

Så her blir vi å ha en pakke pampers å en pakke libero,slik at vi kan bytte hvis den ene ikke skulle fungere [:)]

Back
Topp