Bleieutslett

Ceccii86

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Siste uken har min lille jente på 1 år fått litt utslett på den ene siden hvor man fester bleien. Er blitt litt mer ila uken. Er det noe som kan smøres på? Bør vi bytte bleietype? (bruker libero comfort på dagtid hjemme, lillego på natt og rema sine i bhg)

Siste uken har min lille jente på 1 år fått litt utslett på den ene siden hvor man fester bleien. Er blitt litt mer ila uken. Er det noe som kan smøres på? Bør vi bytte bleietype? (bruker libero comfort på dagtid hjemme, lillego på natt og rema sine i bhg)
Det går jo an å prøve og bytte bleie, men kan jo hende det har vært litt fuktighet der som har gjort det? Evt prøve å tørke godt og ta på potetmel ;)

Kanskje bleie str blir feil? Er stor forskjell på str for hver bleie. Nr 1 fikk utslett av Coop bleiene og nr 2 får utslett av lillego bleiene, så kan også være en reaksjon på bleiene. Min blir også år av bhg pga vadkerutinen der. De papir klutene bhg bruker er ganske grove og sønnen min blir sår. Vi må nå kjøpe egne fordi han kommer hjem med blødende sår etter skift av bæsj. Men må legge til at min har refluks og får ofte sur avføring.

Kanskje bleie str blir feil? Er stor forskjell på str for hver bleie. Nr 1 fikk utslett av Coop bleiene og nr 2 får utslett av lillego bleiene, så kan også være en reaksjon på bleiene. Min blir også år av bhg pga vadkerutinen der. De papir klutene bhg bruker er ganske grove og sønnen min blir sår. Vi må nå kjøpe egne fordi han kommer hjem med blødende sår etter skift av bæsj. Men må legge til at min har refluks og får ofte sur avføring.

Godt mulig bleiestørrelsen er feil på liberobleiene. Syns de andre to er både større og mykere, så tenker vi kutter de ut en periode og bruker rema på dagtid hjemme og. Ser allerede at det er blitt bedre, smurte på litt benpathen i forgårs.

Jenta mi var veldig plaget når hun brukte bleie, og her fungerte det med å ha noen bleie pauser om dagen slik at det fikk luft :)

Det forsvant med litt benpathen-salve, og har ikke kommet tilbake etter at vi byttet fra libero til rema :)

Back
Topp