Bleieutslett?

2barnsmammæ

Forelsket i forumet
Mini har fått bleieutslett tror jeg... Er røde prikker på tisseområdet hennes... Hva smører dere på? Har prøvd sink,men det hjelper ikke...
 
Takk,det skal jeg prøve ;)

Det funker utrolig bra. Vesla var veldig sår en gang da hun var ganske lita. Vi merket ikke at hun hadde bæsja.... :eek: Fikk tips om denne da sink ikke hjalp. Det ble myyye bedre over natten.
Nå bruker vi det for å forebygge når vi ser hun begynner å bli litt rød. :)
Håper det hjelper for dere! :D
 
Det funker utrolig bra. Vesla var veldig sår en gang da hun var ganske lita. Vi merket ikke at hun hadde bæsja.... :eek: Fikk tips om denne da sink ikke hjalp. Det ble myyye bedre over natten.
Nå bruker vi det for å forebygge når vi ser hun begynner å bli litt rød. :)
Håper det hjelper for dere! :D
Høres bra ut ;) Det står at man skal ha kompress på,men det trenger man vel ikke når man har bleie? Storebror var aldri plaget med dette,så er nytt for meg...
 
Her bruker vi bare bephanten :) funker kjempe fint her.. Smører når hun begynner å bli rød.. Også kan man bruke den overalt hvis hun er tørr i hudn :)
 
Høres bra ut ;) Det står at man skal ha kompress på,men det trenger man vel ikke når man har bleie? Storebror var aldri plaget med dette,så er nytt for meg...

Har aldri brukt kompress. Er nok for andre områder, som feks ved eksem og sånn ellers på kroppen. :)
 
Bephanten :)
 
Har prøvd Inotyl og Bephanten og sinksalve og en annen babysalve. Men jeg kommer hele tiden tilbake til Aselli sårsalve.
 
Back
Topp