Bleieutslett?

MalinHelene

Betatt av forumet

Fikk se idag at lille snuppa har noen røde prikker på rumpa... Bare et lite område, har brukt libero en stund...Men kjøpte inn masse pampers rett før nyttår, så vil jo gjerne bruke opp disse....

ER det bleieutslett??

Har dere merket noe utslett ved bytting av bleier??

Syns det høres litt rart ut om hun plutselig begynner å reagere på bleiene så lenge etter at dere bytta merke, men det er jo sikkert ikke umulig... Snuppa mi tåler ikke pampers, får røde prikker og hudløse områder nesten med en gang hun bruker det... Men når det skal sies så har hun kjempesensitiv hud og får prikker og kjempesår rumpe så fort hun bæsjer litt for ofte... Jeg ville prøvd å kjøpe inn en god salve og smurt henne godt og ofte i første omgang, og hvis det ikke funker ville jeg prøvd å bytta bleiemerke igjen for en liten stund for å se om det blir bedre da :) Jeg har gode erfaringer med SebaMed Spesialkrem (tror jeg det heter), den funker mye bedre på snuppa mi enn Inotyol og alle de andre merkene... Har også vært så ille til tider at vi har måtte bruke Krystallfiolett, men får håpe dere slipper det :)

Lykke til:)

Lillejenta mi fikk plutselig bleieutslett for en stund siden. sånne røde prikker som kjennes litt rue ut når man tar på de. Vi kjøpte en krem på aphoteket fra Sebamed som heter "bleiekrem". Denne er vanvittig god!! Tror jeg har prøvd alle slaks kremer og mærker på den lille stumpen hennes, men denne kremen funket som bare det! Tok ikke lang tid heller før de forsvant! Så denne anbefaler jeg virkelig! Kosta litt over 100 lappen, men definitivt verdt pengene! ;)

Back
Topp